Toon posts:

Script om Router te resettten

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers Van Het Land,

Ik loop momenteel stage bij een Bedrijfsautomatisering Bedrijf, en daar staat de radio aan.

De radio draait op een Windows Server 2003, elke ochtend gaat de radio uit. Dan moet de router gereset worden om de RADIO weer aan te zetten. En het resetten van de radio gaat nu via TELNET met een tijdschakelaar, hij opent de DOS-PROMPT en logt hij in op de router en voert de password in, dan typt hij sys reboot, dan reboot de router, maar dat duurt te lang. Ongeveer 15 min.

Wat ik nu wilt doen voor mijn stage bedrijf is een script plaatsen in de schedule taks en wanneer de radoi uitvalt dat het automatische oppakt, of wanneer de computer bij het opstarten de radio automatische snel op laat starten.

Sorry dat ik het zo raar uitleg, maar ik snap eigenlijk ook niet hoe het in elkaar zit, daardoor weet ik ook niet hoe ik moet zoeken in Google, ik heb er wel gezocht maar kom er niet uit.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, graag ook uitleg wat het script doen en hoe het opgebouwt is.

DrTweaK

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-02 00:58

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Je luistert radio via het internet? En je router voor de internetverbinding hapert en moet dan uit en aan gezet worden? Elke dag op hetzelfde tijdstip? Raar verhaal!

[ Voor 16% gewijzigd door ajhaverkamp op 31-10-2006 11:45 ]

This footer is intentionally left blank

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Scriptrequests zijn in PRG niet toegestaan. Programming is gericht op het zelf programmeren. Het is dus niet de bedoeling dat je hier maar een probleem neerlegd en hoopt dat anderen dat voor je gaan implementeren. Ik raad je aan om het beleid van PRG even door te lezen. Hierin staat waaraan je post iig zou moeten voldoen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.