Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:37
http://en.wikipedia.org/wiki/Noise-cancelling_headphone

Heeft er iemand al ervaring met één van deze nieuwigheden?

Ik pendel nogal veel met de trein & fiets, dus ik ben wel geïnteresseerd in deze dingen.

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

Gewoon een IEM nemen, dan heb je ook geen last meer van noise ;)

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een noise cancelling headphone terwijl je op de fiets zit klinkt niet echt veilig... :X Muziek luisteren ok, maar die claxonerende auto moet je ook kunnen horen.

{signature}

• micha_no
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-05-2021
Noise canceling werkt best goed. Ik heb zelf een NC headphone van philips. Vooral in rumoerige omgevingen is het een behoorlijke verbetering, zoals op stations, in treinen op het vliegveld. Harde, vooral plotselinge geluiden (b.v. claxon) hoor je nog steeds, mitst je je muziek niet te hard hebt staan.

Zoals op de wiki ook staat:
"They work well for sounds that are continuous, such as the hum of a refrigerator, but are rather ineffective against speech or other rapidly changing audio signals."

Het grootste voordeel vind ik dat je je muziek op een normaal volume kunt beluisteren, en toch alles kunt horen, in omgevingen waar veel achtergrond 'ruis' is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zitten zowel goede als slechte headphones bij. Ik zou je willen aanraden om een model uit te zoeken die uit de reviews goed naar voren komt.