Ik ben momenteel bezig met een fsockopen om een andere pagina te includen. Het gaat om de afmeldlijsten op http://www.smsafzeggen.nl/voetbal.php - deze staan op een andere locatie aangezien deze in ASP zijn geprogrammeerd. Aangezien ik niet heel handig ben met PHP, hoop ik hier een antwoord te vinden.
Door een wijziging op de server van de hostingpartij, kan ik niet de meer "PHP include tag" gebruiken, waardoor ik genoodzaakt ben een andere methode te gebruiken. Na veel proberen, is de fsockopen nu gelukt, alleen komt er boven de afmeldlijsten nu het volgende te staan:
Het lijkt me dus dat ik dit zelf aanroep in de code, maar ik kan maar niet vinden waar.
De code ziet er nu als volgt uit:
DOMAIN staat uiteraard het domain ingevuld.
Kan iemand mij helpen, om de tekst hier af te halen? Heel erg bedankt, dan kunnen de lijsten weer helemaal online
Door een wijziging op de server van de hostingpartij, kan ik niet de meer "PHP include tag" gebruiken, waardoor ik genoodzaakt ben een andere methode te gebruiken. Na veel proberen, is de fsockopen nu gelukt, alleen komt er boven de afmeldlijsten nu het volgende te staan:
.HTTP/1.1 200 OK Server: Microsoft-IIS/5.0 Date: Tue, 31 Oct 2006 10:19:22 GMT P3P: CP="NOI ADM DEV PSAi COM NAV OUR OTR STP IND DEM" X-Powered-By: ASP.NET Connection: close Content-Length: 32621 Content-Type: text/html Expires: Mon, 30 Oct 2006 17:39:22 GMT Set-Cookie: ASPSESSIONIDSADRCTSR=NNDBCMHDPBMABBCGGMPCDCKM; path=/ Cache-control: private
Het lijkt me dus dat ik dit zelf aanroep in de code, maar ik kan maar niet vinden waar.
De code ziet er nu als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <?php $fp = fsockopen("DOMAIN", 80, $errno, $errstr, 120); if (!$fp) { echo "$errstr ($errno)<br />\n"; } else { $out = "GET /list.asp HTTP/1.1\r\n"; $out .= "Host: DOMAIN\r\n"; $out .= "Connection: Close\r\n\r\n"; fwrite($fp, $out); while (!feof($fp)) { echo fgets($fp, 128); } fclose($fp); } ?> |
DOMAIN staat uiteraard het domain ingevuld.
Kan iemand mij helpen, om de tekst hier af te halen? Heel erg bedankt, dan kunnen de lijsten weer helemaal online