Nieuwe best buy guide wanneer?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
Omdat mijn moederbord dood is wil ik in de komende dagen een upgrade kopen voor mijn pctje. Ik vroeg me daarom af of de BBG van november stipt op 1 november uit gaat komen? Dan wacht ik namelijk nog een dagje ;)
Als het langer duurt dan koop ik met de adviezen van de BBG van september mijn nieuwe spul.

Of kan iemand alvast een tipje van de sluier oplichten wat betreft het basissysteem van november? Wordt het veel anders dan die in september?

• SnelheidsDuivel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-08-2025
Even zoeken misschien ;)

• cûora
Ah werkt dat zo :$
Bedankt!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het is wel de bedoeling een BBG aan het begin van de maand uit te brengen, maar stipte garanties zul je niet te horen krijgen. Een en ander is van verschillende factoren afhankelijk. Sowieso denk ik niet dat er heel erg veel gaat veranderen aan de guides ten opzichte van september voor wat betreft moederbord en cpu. Een en ander is wel een tikje duurder geworden ondertussen. Kijk ook even in Complete Systemen & Laptops waar een aantal BBG-configuraties voor november ter discussie staan.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Let wel, dat is niet de Best Buy Guide, maar zoals ik hierboven aangeef een opzetje waarover gediscussieerd kan worden. De èchte BBG verschijnt op de frontpage.

• cûora
Yoeri schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

Let wel, dat is niet de Best Buy Guide, maar zoals ik hierboven aangeef een opzetje waarover gediscussieerd kan worden. De èchte BBG verschijnt op de frontpage.
Dat had ik door :)
Het blijft (in het opzetje) bijna hetzelfde zie ik.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Klopt, meestal gebeuren er niet echt heel grote veranderingen meer :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.