Nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 14:40
Hallo,

Nu mijn oude pc van 4 jaar terug! echt aan vervanging toe is !
En ik flink gespaard heb voor een nieuw systeem, zie ik door de hardware mogelijkheden de computer niet meer.

Ik lees en hoor van alles over dual core en quad core zonder echt te weten wat het nou allemaal betekend. en wat het grote voordeel ergens van is!

Ik ben zelf opzoek naar een systeem waarme ik dus vrij zware applicaties op kan draaien zoals Adobe premiere Pro, Photoshop (fotobewerking), illustrator, etc

Tevens ben ik fanatiek gamer van battefield en andere vrij grote spelletjes!

Op dit moment heb ik ook al een aardige data vergaard!

Nu ben ik dus opzoek naar een systeem waarmee je dus op alle gebieden goed uitgerust bent!
Enkele extra's computer wel beetje stil zijn (zou mooi zijn als dit mogelijk is)
Tevens heb 2 tft schermen van 17 inch maar zoek nu vervaning (vind ik zelf). geen vereiste!

Ik ben erg benieuwd naar jullie samenstellingen en wat jullie dus zouden aanschaffen

Het budget is ongeveer 1300-1500 euro,

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-12-2025
Hoi, het is wel de bedoeling dat je eerst zelf gaat zoeken, goede bronnen zijn de bestbuy guide op de frontpage, en de topics die door anderen geopend zijn.

Je krijgt hier geen kant en klare systemen voorgeschoteld op verzoek. Lees anders eerst even de FAQ van CSL die je hier kunt vinden

[ Voor 21% gewijzigd door Jape op 31-10-2006 10:09 ]

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-01 14:40
Jape schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:08:
Hoi, het is wel de bedoeling dat je eerst zelf gaat zoeken, goede bronnen zijn de bestbuy guide op de frontpage, en de topics die door anderen geopend zijn.

Je krijgt hier geen kant en klare systemen voorgeschoteld op verzoek. Lees anders eerst even de FAQ van CSL Hier te vinden
ik wilde hem al verwijderen maar ik kan hem niet zelf verwijderen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

niekosniekos schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

ik wilde hem al verwijderen maar ik kan hem niet zelf verwijderen
Gewoon een TR posten en dan sluiten wij hem voor je in dit geval :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.