[Sony HTD-710SS] Guide Plus

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een Sony HTD-710SS inclusief een Sony Bravia.

Ben er heel tevreden over, maar ik loop echter tegen een probleem aan.

De HTD-710SS is voorzien van een Guide Plus systeem, waarmee je ook handig (1 druk op de knop)een gewenst programma kunt opnemen.
Echter als het programma 5 minuten later begint dan gepland, zal het natuurlijk ook 5 minuten uitlopen, waar het Guide Plus systeem geen rekening mee houdt. Resultaat, films die 5 minuten voor het einde gestopt zijn met opnemen, poker afleveringen waarbij de alles beslissende hand er niet op staat, enz...

Mijn vraag, is hier iets tegen te doen?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Wij hebben dat probleem ook met onze Pioneer DVR 530H met Guide Plus.
Vooral de commerciele zenders hebben er een handje van om programma's 5 of 10 minuten later te laten eindigen. Wij gaven eerst onze recorder de schuld...
Ik los het nu op door elke opname "+10" mee te geven, 10 minuten later eindigen dus.
Het kost slechts een paar seconden extra maar scheelt enorm veel frustratie.

Misschien is er een handigere manier, dan houden wij ons graag aanbevolen!

Verwijderd

Piels,

Ik ebn sinds een aantal weken ook aan het kloten om dat guide plus te laten werken op mijn Sony.

Ik krijg het echter niet vooral elkaar dat hij het binnen trekt. Ik heb thuis digital TV van UPC en heb de Sony via de decoder aangesloten.

Is het bij jou zonder problemen gelukt ??

Alvast bedankt,

Joost