De notebooks van Asus genieten het nodige aanzien vanwege het uiterlijk, degelijke afwerking, kwaliteit van onderdelen en meer. De A7Vc is sinds feb. 2006 in mijn bezit.
Hun RMA laat wel eens een steekje vallen:
>>>>>
Geachte heer,
Zoals u weet heeft u garantie op een harde schijf en als hij defect gaat zou hij ook weer vervangen moeten worden. Nu heeft u de notebook al langere tijd in uw bezit en mogen wij refurbish HDD erin plaatsen. In princiepe als u een hdd koopt in een winkel en u stuurt hem op naar de maatschappij waar de hdd van is krijgt u dan ook een gehele nieuwe retour?
Maar mocht uit uw bevindingen de hdd weer defect zijn raad ik u aan om contact op te nemen met 0800-0232694 voor omruiling voor de hdd.
Met vriendelijke groet,
ASUS@TSD
---------- Original Message ----------
From : sllew@sllew.nl
Sent : 27-10-2006 23:51:57
To : "tsd@asus.com.tw"
Subject : <TSD> Notebook A7Vc
[CASEID=WTM200610272349417959]
Apply date : 10/27/2006 11:49:41 PM
[Productinformatie]
*Producttype : Notebook
*Productmodel : A7Vc
*Serienummer Product : 61N0AG075777
Plaats van Aanschaf : webwinkel 4launch.nl
*Aankoopdatum : 2006/2/3
*Besturingssysteem : WinXP
[Probleemomschrijving]
Klacht over afhandeling RMA:
In september werd de harde schijf in mijn notebook vervangen. Na ontvangst bleek hier een
refurbished Seagate HDD ingezet te zijn. Hier heb ik de volgende vragen per e-mail(2maal) en
telefonisch aan uw medewerker Joost Knol gesteld, maar geen antwoord mogen ontvangen.
Hieronder de tekst van mijn klacht/vragen:
Beste Joost,
Mijn Asus notebook werd bij jullie gerepareerd (zie bijgaande rma formulieren als jpg).
Het volgende moet me van het hart:
Er is geen informatie verstrekt wat precies werd vervangen/gerepareerd
De 100GiB Fujitsu HDD werd vervangen, wat is daar mee gebeurd en de persoonlijke data die er op
staat?
Er werd een Seagate 100GiB HDD gemonteerd met een iets andere opslagcapaciteit, gevolg; mijn
Acronis True Image kon niet teruggeplaatst worden (partitietabel komt niet overeen)
Deze Seagate toont in HDD Health een seek error rate tussen de 63-65; TEC verwacht op
1-11-2006
Indien u een refurbished harddisk plaatst graag melding daarvan.
Wat kan ik verwachten als deze hdd de geest geeft? Een andere hdd, met andere grootte van weer
een ander merk zodat ik weer alles moet installeren naar de oude staat.
Je zult begrijpen dat ik ontevreden ben met de gang van zaken.
In afwachting van een reactie,
Hoogachtend,
Johan C********
Hun RMA laat wel eens een steekje vallen:
>>>>>
Geachte heer,
Zoals u weet heeft u garantie op een harde schijf en als hij defect gaat zou hij ook weer vervangen moeten worden. Nu heeft u de notebook al langere tijd in uw bezit en mogen wij refurbish HDD erin plaatsen. In princiepe als u een hdd koopt in een winkel en u stuurt hem op naar de maatschappij waar de hdd van is krijgt u dan ook een gehele nieuwe retour?
Maar mocht uit uw bevindingen de hdd weer defect zijn raad ik u aan om contact op te nemen met 0800-0232694 voor omruiling voor de hdd.
Met vriendelijke groet,
ASUS@TSD
---------- Original Message ----------
From : sllew@sllew.nl
Sent : 27-10-2006 23:51:57
To : "tsd@asus.com.tw"
Subject : <TSD> Notebook A7Vc
[CASEID=WTM200610272349417959]
Apply date : 10/27/2006 11:49:41 PM
[Productinformatie]
*Producttype : Notebook
*Productmodel : A7Vc
*Serienummer Product : 61N0AG075777
Plaats van Aanschaf : webwinkel 4launch.nl
*Aankoopdatum : 2006/2/3
*Besturingssysteem : WinXP
[Probleemomschrijving]
Klacht over afhandeling RMA:
In september werd de harde schijf in mijn notebook vervangen. Na ontvangst bleek hier een
refurbished Seagate HDD ingezet te zijn. Hier heb ik de volgende vragen per e-mail(2maal) en
telefonisch aan uw medewerker Joost Knol gesteld, maar geen antwoord mogen ontvangen.
Hieronder de tekst van mijn klacht/vragen:
Beste Joost,
Mijn Asus notebook werd bij jullie gerepareerd (zie bijgaande rma formulieren als jpg).
Het volgende moet me van het hart:
Er is geen informatie verstrekt wat precies werd vervangen/gerepareerd
De 100GiB Fujitsu HDD werd vervangen, wat is daar mee gebeurd en de persoonlijke data die er op
staat?
Er werd een Seagate 100GiB HDD gemonteerd met een iets andere opslagcapaciteit, gevolg; mijn
Acronis True Image kon niet teruggeplaatst worden (partitietabel komt niet overeen)
Deze Seagate toont in HDD Health een seek error rate tussen de 63-65; TEC verwacht op
1-11-2006
Indien u een refurbished harddisk plaatst graag melding daarvan.
Wat kan ik verwachten als deze hdd de geest geeft? Een andere hdd, met andere grootte van weer
een ander merk zodat ik weer alles moet installeren naar de oude staat.
Je zult begrijpen dat ik ontevreden ben met de gang van zaken.
In afwachting van een reactie,
Hoogachtend,
Johan C********