Hallo,
Na eendag en een uhh.. lange nacht is het mij nog niet gelukt vista te installeren
..
Het is nu 4:40 en de moed begint mij een beetje in de bekende schoenen te zinken.
Wat ik heb gedaan:
Bios volgens boekje ingesteld op raid 0.
Met ctrl-i raid ingesteld.
Laatste intel drivers op diskette gezet.
vista setup gestart. (echte orginele RC2 64bit dvd)
Code invoeren/ drivers laden.
pertitie selecteren en installeren klikken.
Tot hier alles goed! Nu gaat vista alle bestanden kopieren en bij 100% gaat het fout. kopieren gaat ook erg langzaam. Ik heb het iedee dat de drivers van de intel matrix storage niet ok zijn voor vista Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit te verhelpen. Alle websites van het net zijn bekeken. tot chinees aan toe (worldlingo)..
Heeft iemand nog een ID wat ik nu kan doen?
Heeft iemand met dit mobo ook vista geïnstalleerd gekregen?
Setup:
Asus P5B deluxe/wifi
Intel 6400 duo core
2 x 512 MB geheugen dual channel
Gforce 7600 GS 512 MB
2x Sata IBM 80Gb
Na eendag en een uhh.. lange nacht is het mij nog niet gelukt vista te installeren
Het is nu 4:40 en de moed begint mij een beetje in de bekende schoenen te zinken.
Wat ik heb gedaan:
Bios volgens boekje ingesteld op raid 0.
Met ctrl-i raid ingesteld.
Laatste intel drivers op diskette gezet.
vista setup gestart. (echte orginele RC2 64bit dvd)
Code invoeren/ drivers laden.
pertitie selecteren en installeren klikken.
Tot hier alles goed! Nu gaat vista alle bestanden kopieren en bij 100% gaat het fout. kopieren gaat ook erg langzaam. Ik heb het iedee dat de drivers van de intel matrix storage niet ok zijn voor vista Ik weet niet meer wat ik moet doen om dit te verhelpen. Alle websites van het net zijn bekeken. tot chinees aan toe (worldlingo)..
Heeft iemand nog een ID wat ik nu kan doen?
Heeft iemand met dit mobo ook vista geïnstalleerd gekregen?
Setup:
Asus P5B deluxe/wifi
Intel 6400 duo core
2 x 512 MB geheugen dual channel
Gforce 7600 GS 512 MB
2x Sata IBM 80Gb
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....