Toon posts:

Evaringen: Mediamarkt aanbieiding Compaq Presario C350

Pagina: 1
Acties:
  • 1.082 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

De MediaMarkt heeft weer laptops in de aanbieding en laat ik er nu net naar een op zoek zijn... Kan iemand me iets vertellen over zijn ervaringen met de Compaq Presario C350... Hij is nu voor 799 euries in de aanbieding... Maar goed of duurkoop? En waar kan ik een overzichtje vinden over de verschillende Intel Duo Core processors? Zit er trouwens veel verschil in? Ik werk nu met een Intel Pentium M 715 processor en dat is voor mijn behoefte ruim voldoende....

Thanks again!

ps: zit ook te denken aan de Acer Aspire 5633 WMLi die bij de Office Center voor 829excl. in de aanbieding is... Die als grote verschil een T5500 processor
Of kan iemand me een ander goed model onder de 1000 euro aanraden met min. 100 GB harde schijf, 1024 MB intern en tsja Duo Core maar welke?!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 00:47 ]

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:41:
Hallo!

De MediaMarkt heeft weer laptops in de aanbieding en laat ik er nu net naar een op zoek zijn... Kan iemand me iets vertellen over zijn ervaringen met de Compaq Presario C350... Hij is nu voor 799 euries in de aanbieding... Maar goed of duurkoop? En waar kan ik een overzichtje vinden over de verschillende Intel Duo Core processors? Zit er trouwens veel verschil in? Ik werk nu met een Intel Pentium M 715 processor en dat is voor mijn behoefte ruim voldoende....

Thanks again!
Wil je een aardige laptop voor weinig.
Ren dan a.s. woensdag ochtens naar de praxis - door komt dan tijdens de
dolle 4 daagse een leuke fujitsu-siemens in de aanbieding met de onderstaande
spec's. en dat alles voor de redelijke prijs van € 599.-- echter hier geld natuurlijk wel
op is op...

Afbeeldingslocatie: http://www.praxis.nl/upload/1f06dc3010e7fbbe2bb0230b.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Marinus-Roro op 31-10-2006 00:51 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Verwijderd

Topicstarter
Nou mijn budget is zo'n 100 euro en ik wil wel een aantal dingen zoals eerder gezegd: Duo Core processor, min 100 GB HD en 1024 MB intern... Dus misschien een andere aanbieding beter...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Praxis aanbieding is niet zoveel soeps, een Celeron voor 600 euro. Voor datzelfde geld heb je een Acer met Centrino processor bij een gewone computerboer als Paradigit, of een Compaq notebook bij Dixons/Dynabyte.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-11-2025

mennovanw

Canon? You can!

Misschien ietwat off-topic,

maar k heb zelf de bovengenoemde Comprak bij de Dixons gehaald, voor dat geld (599) een wereldmachientje en gezien ik er werk koste die mij nog wat minder... Hij bevalt mijn vriendin goed.
Dat betreft de Compaq C300, 1600 mhz (yonah-core) celeron, 1 gb ram, 80 gb 5400 toeren 8 meg cache WD Skorpio sata, 15,4 inch, normale 4000 mah batterij en een Intel grafisch chipje. Het ding draait zelfs WoW 800 bij 600. Ze gaan wel errug hard op mijn filiaaltje...

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen!

De laatste reactie is positief, alvast een begin!
Maar ik zoek mensen die specifiek de C350 hebben....
Of is een goede tip hebben voor een andere laptop!

Ik wacht in spanning :)

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
Asus Z92J-Q012H

Intel Core Duo T2050 (1,66Ghz)
1 Gb DDR2
100 GB @ 4200 RPM
Ati X1600 128/512
Webcam + Mic
Bluetooth
8-Cel Accu (op batterij save stand 4-4,5 uur met hogere backlight 3-4 uur)
2 Jaar Pick Up & Return garantie

Enige nadeel: Tragere hdd op 4200 toeren (is upgradebaar met 5400 of 7200).
En omdat jij overweegt een T5500 te halen is de T2050 niet 64bits en trager natuurlijk.

Kheb em zelf ook gehaald bij Mycom (toendertijd 949,-).

Voldoet aan jou eisen (misschien de tragere hardeschijf niet, maar die kan je upgraden en oude verkopen) en ook als je games wilt gaan spelen (met de Ati Mobility Radeon 1600).

Kijk maar op Mycom.nl

[ Voor 7% gewijzigd door BoyzNDaHood op 31-10-2006 21:15 ]

• DHerbig
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:08:
Maar ik zoek mensen die specifiek de C350 hebben....
Ik heb hem gisteren gehaald bij MM-Groningen en heb er vandaag een aantal uren mee "gespeeld".
Het is m'n eerste laptop en ik zit nog behoorlijk te worstelen met het touchpadje; maar dat zegt natuurlijk niets over hoe goed de laptop is.
Wat me toch wel een beetje tegenvalt is de beeldkwaliteit. Ik ben een CRT gewend die aangesloten is op desktop-PC met nVidia Geforce videokaart met 256MB eigen geheugen, en als ik daar een aflevering van "The amazing race" op bekijk, ziet dat er toch een stuk beter uit dan op die nieuwe Compaq. En ik heb de Compaq onder meer gekocht voor het in bed kijken naar gedownloade U.S. TV-series. Als je een HR-versie afspeelt is het beeld wel een stuk beter, en een DVD5 afspelen dan natuurlijk nog weer beter.
Het blijkt heel belangrijk te zijn hoe scheef je het scherm houdt, oftewel: hoe recht. Zodra je hem teveel naar achteren buigt loopt al het zwart in mekaar over en dat ziet er niet uit. Teveel naar voren maakt alles veel te bleek.
Je kunt met die inpandige videochip (heet zoiets chip?) heel weinig veranderen aan de beeldinstellingen. De verversing kan niet hoger dan 60 Hertz.
Ik had ergens in een forum gelezen dat je voor DVD'tjes afspelen geen aparte videokaart nodig hebt, omdat daarvoor toch alleen het gewone interne geheugen gebruikt wordt. Dat betwijfel ik nu. Als ik een laptop met aparte videokaart had gekocht, had ik vast veel scherper beeld gehad.
Dus ik ben niet onverdeeld opgetogen over de nieuwe aankoop. Als je echter nooit divx-jes op je laptop wilt gaan afspelen, heb je mijn probleem natuurlijk niet.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DHerbig schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:23:
[...]
Je kunt met die inpandige videochip (heet zoiets chip?) heel weinig veranderen aan de beeldinstellingen. De verversing kan niet hoger dan 60 Hertz.
Dat is ook niet zinvol. TFT-schermen die digitaal worden aangestuurd moeten namelijk op 60 Hz. Alleen als je ze analoog aanstuurt (via een d-sub aansluiting) dan kan je spelen met de verversingsfrequentie, al levert dat niets op.

Aan TFT-schermen moet je een beetje wennen. Ik wil niet anders meer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DHerbig
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09-2025
gambieter schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:02:
TFT-schermen die digitaal worden aangestuurd moeten namelijk op 60 Hz.
Oké, weer wat geleerd. Dankje! :) Ik dacht dat je via een aparte grafische kaart misschien wel een hogere Hertz kon instellen, zodat de beeldkwaliteit van de avi scherper kon worden. Dus dat maakt wat dat betreft niet uit.
Ik heb overigens net weer eventjes de laptop aangehad en nu viel 't eerlijk gezegd toch wel weer mee met dat beeld. Er valt goed naar te kijken. Als ik zo'n avi op de TV afspeel is 't ook niet allemaal perfect, alleen zit je er dan zover vanaf dat het niet opvalt.
Morgen verder!!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nog een paar dagen en je bent ook verslaafd ;) :z

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 01-11-2006 00:48 ]

Pagina: 1