Toon posts:

asus a7v + winme + slaapstand(hibernate)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal, ik heb een asus a7v en draai daraop winME ik heb 1 keer gezien in het afsluit schermpie dat ik daar ook naast afsluiten, opnieuw opstarten, standby, ook de functie slaapstand (hbernate)had bet zoals in de laptops, maar na opnieuw installeren, heb ik die functie niet meer kunnen terug krijgen, de help van win ME heb ik ook geen reet aan die zegt gewoon geen vinkje dan ook niet de ondersteuning, maar dat ik bull shit want ik heb het werkend al wel gehad, iemand ideeen hoe ik het terug kan krijgen????

-------columbo------

Verwijderd

je bent aan het dubbelposten!!

ga naar run in het startmenu type nohiber.txt en kijk wat de oorzaak is laat het me even weten ok

Verwijderd

Topicstarter
yep sorry, zat ff in het verkeerde phorum

Hibernation disabled because hibernate is not supported by the audio driver- emu10k1.vxd.

ik heb een sblive value geluidskaart

Verwijderd

Topicstarter
yep sorry, zat ff in het verkeerde phorum

Hibernation disabled because hibernate is not supported by the audio driver- emu10k1.vxd.

ik heb een sblive value geluidskaart

Verwijderd

ja erg bekend probleem ja, je hebt zeker een soundblaster life, die driver ondersteund geen hibernation, je kunt een driver van microsoft proberen (WDM) die is hier wel ergens te vinden geloof ik, bij mij werkte dat goed!!

Verwijderd

Topicstarter
je weet niet een psiese lokatie voor die driver??

Verwijderd

File Description
Sound Blaster Live! Value basic driver
Revision
5.0.0.2001
Operating System
Windows 98, Windows 2000 and Windows Me
Driver Part Number
7508763
09/25/2000

Tja ik weet het niet meer eigelijk, ik kan je het wel in vieren e mailen ofzo!! de driver is ~2500k groot

Verwijderd

Topicstarter
tja, maar dat is niet het enige, mijn haupage win tv theatre kaart geluidsdriver vind hibernaten ook niet zo leuk :(((

Verwijderd

tja daar heb ik geen ervaring mee, geluk

Verwijderd

Dan zou ik eens naar meer drivers gaan zoeken...
Pagina: 1