Philips SRU9600 programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.424 views sinds 30-01-2008

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hé medetweakers,

Vandaag heb ik een Philips SRU9600 aangeschaft om mijn tv (Samsung LE32R71), Playstation 2 (slimline) en Logitech Z5500 speakers te bedienen. Alleen... ik krijg alleen de tv fatsoenlijk in de afstandsbediening geprogrammeerd.

Ik heb het internet al afgestruind, maar voor de Ps2 en de speakers van Logitech kan ik niets vinden. Ook de "leermodus" (incl verse batterijen) wilde niet voor resualtaten zorgen. Heeft iemand nog tips om dit goed in de AB te krijgen? :)

T.net gallery | V&A ads

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kickje! Niemand met ervaringen? :)

T.net gallery | V&A ads

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02-2025
Zegato schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:28:
Kickje! Niemand met ervaringen? :)
Ik kan je alleen vertellen dat ik een aantal knoppen/functies meerdere keren heb moeten "kopieeren" voor hij deze werkelijk kon uitvoeren. Dit was voornamelijk met de functies van de Philips SLA5520 Wireless music adapter

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:28

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Bij mij pakt die al mn apperaten:

Yamaha RX-V450 [Receiver]
Yamaha S657 [DVD-Speler]
Philips 32PW9520 [TV]
Philips VR705 [VCR]
Panasonic DVB-C [Digitale onvanger]
Joytech AV Control Center 2 [scart switch box]

Bij sommigen wat meer gekut dan bij andere...
Die van Panasonic en Joytech moest ik in het begin vaker inprogrammeren...

Home Assistant Configuratie V&A

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 09:21
Klein schopje.
Ik heb nu sinds een week of 3 de SRU9600.

DeTV pakt ie goed (ook Philips), de DVD speler (Yamaha S540) en CD Speler (Primare) ook, alleen de versterker (Primare, staat in de database) al een stuk minder. Het 'leren" van toetsen lukt maar moeizaam. Ook nieuwe batterijen helpen niet.

Maar het grootste probleem heb ik met m'n Pinnacle (Roku) Soudbridge. De AB heeft totaal geen zin om 'm te leren. Big-guy, hoe heb jij die Joytech aan de praat gekregen?

Nu begreep ik dat het leren van een andere universele (el cheapo) wel eens zou kunnen helpen. Dus origineel -> cheapo universeel -> SRU9600. Iemand dit al eens geprobeerd?

Iemand nog andere ideëen?

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 09:21
Nu, nog een klein kickje dan maar. ;)

Alle ideeën zijn welkom!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik wou em ook halen, maar heb nu een logitech harmony en die pakt alle apparaten die ik nu heb.

is er een manier om vooraf te kijken welke apparaten op die philips werken?

ff plaatje want hijs eigenlijk best wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetreview.com/wp-content/uploads/2006/03/sru9600.jpg

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb ook deze philips, maar hij gaat terug. De volume toetsen van mijn Logitech Z680 werken niet. Ook het aanleren werkt niet. Nogal een showstopper omdat ik hem juist daarvoor aangeschaft heb. Ook ik ga hem omruilen voor een harmony.

Wel erg jammer aangezien het wel een erg mooi ding is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 13:38
Hij werkt perfect bij mij maar die leermode werkt niet goed. Als je daarna repareren toetsen doet gaat het wel goed (bij mij iig).

Verwijderd

Heeft iemand een overzicht van wat de afkortingen op de SRU9600 willen zeggen als je kiest om een aparaat toe te voegen ?
PVR
DMR
TV-VCR
TV-DVD
HTS
STB
CABLE
DVB-T
AUDIO SET
...
Ik zou er willen mijn Xbox, Magnum Surround speakers en Telenet Digibox aan toe voegen maar weet niet wat te kiezen...
Onder Game kan ik Xbox kiezen maar de detectie lijkt niet te lukken...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 16:57 ]

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:03

Pierre

Van nature lui!

Misschien kan je kijken op deze website http://www.remotecentral.com/, staat altijd behoorlijk wat info op, misschien ook wel voor deze AB

[ Voor 67% gewijzigd door Pierre op 14-12-2006 18:57 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Beste Mensen,

Na meerdere problemen ervaren te hebben met m'n SRU9600 (prestigo), bleek deze kapot te zijn. Binnen 2 weken 'n vervangend model ontvangen van Philips. Deze werkt na wat gevogel perfect met de, MDP / X360 / AMP / VCR / TV / DVB / CD,... enkel de DVD speler krijg ik niet aan de praat. Het gaat hier om 'n "Pioneer DV 490v", meerdere pogingen gedaan met search optie, geen van de 13 vooringeprogrammeerde pioneers geeft 'n puls op de speler, hierna 'n full-search gedaan... 550 devices later nog steeds geen sjoege op de speler.

De learning functie geeft vervolgens ook geen resultaat op de speler, de originele afstandbediening werkt uiteraard wel gewoon.

Wie kan mij hiermee helpen?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat het schoppen van een topic wel voldoende is. Ga dus in Philips SRU 9600 "leert" niet goed verder.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.