Toon posts:

nvidia control panel asus geforce 7900 GS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello,

in de nividia control panel van mijn asus geforce 7900 GS worden enkel de keuzes Beeldscherm opties en Video en televisie opties weergegeven , de optie 3D instellingen ontbreekt :s

iemand enig idee hoe ik aan deze optie wel kan geraken ? maw zorgen dat mn control panel trug deftig werkt.

met dank op voorbaat

tim

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT :)

Ten eerste wil ik je even vragen de Huisregels door te nemen. Daarin kun je lezen wat we op GoT van onze users verwachten voordat er een topic geopend wordt.
Ook zul je daar lezen dat wij tweakers elkaar altijd standaard de groeten doen met het posten, dus bewaar het apart begroeten voor je emails e.d.
Je hebt nog niets zelf geprobeerd als ik je topicstart zo lees. Iets wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ook is het handig als je vermeldt welke drivers je gebruikt. Maak er even een leermoment van :)

Heb je al geprobeerd even van het New NVIDIA Control Panel even uit te schakelen en even terug te vallen op het Classic Control Panel? Kijk of daar de Performence settings wel bestaan.
Ook zou je dan weer het Modern Control Panel in kunnen schakelen, misschien dat de opties dan weer normaal verschijnen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.