Okee mijn probleem uit de vorige topic ga ik dus maar oplossen met een verse install. Daar zit echter een klein probleempje. Ik heb een tijd terug windows xp 64 bit geprobeert, die op een aparte partitie gezet, F: toen hij me niet beviel heb ik f: geformatteerd vanuit C: waar mijn windows xp home opstaat. Tijdens het opstarten krijg ik echter nog altijd een bootscherm met windows xp 64 bit en windows xp home edition. Waarna ik naar beneden moet om home te selecteren, als ik 64 bit kies krijg ik een foutmelding.
Nu komt het. Ik wil mijn windows xp home herinstalleren op mijn F: partitie van rond de 50 gb, daarbij komen ook mijn belangrijkste programma's. De windows op mijn C: wil ik weg hebben. Hoe doe ik dat netjes? gewoon na het installeren op F: de bestanden van windows op C: weggooien? En hoe krijg ik dan het bootschermpje weg waar ik moet kiezen uit besturingssystemen?
Hartelijk bedankt,
Martijn
Nu komt het. Ik wil mijn windows xp home herinstalleren op mijn F: partitie van rond de 50 gb, daarbij komen ook mijn belangrijkste programma's. De windows op mijn C: wil ik weg hebben. Hoe doe ik dat netjes? gewoon na het installeren op F: de bestanden van windows op C: weggooien? En hoe krijg ik dan het bootschermpje weg waar ik moet kiezen uit besturingssystemen?
Hartelijk bedankt,
Martijn