Ik heb vandaag een Sapphire X1600 Pro 256 GDDR2 PCI-e gekocht bij de plaatselijke MyCom.
Daar in de folder stond aangegeven dat deze een geheugensnelheid van 780Mhz zou hebben.
In een review die ik vond op internet is het zelfs 810Mhz.
Mijn kaart echter lijkt te draaien op iets van 600Mhz?
Powerstrip zegt dat het geheugen op 292,5Mhz loopt. Al zou ik hem in powerstrip maximaal overklokken gaat hij 'maar' tot 389Mhz. In Catalyst control center mis ik overigens de overclock mogelijkheid waar men in het in die review over heeft
Heb ik nu een kaart met brak geheugen ofzo? Op de doos kan ik niks vinden over geheugensnelheid. Ook niet op de Sapphire site. Maar 600Mhz lijkt me wat weinig voor een X1600 pro
Is dit normaal? Of een softwarematige fout oid?
3Dmark03 score is ca 6000 punten
Met een X2 3800 en 1GB ram.
Daar in de folder stond aangegeven dat deze een geheugensnelheid van 780Mhz zou hebben.
In een review die ik vond op internet is het zelfs 810Mhz.
Mijn kaart echter lijkt te draaien op iets van 600Mhz?
Powerstrip zegt dat het geheugen op 292,5Mhz loopt. Al zou ik hem in powerstrip maximaal overklokken gaat hij 'maar' tot 389Mhz. In Catalyst control center mis ik overigens de overclock mogelijkheid waar men in het in die review over heeft
Heb ik nu een kaart met brak geheugen ofzo? Op de doos kan ik niks vinden over geheugensnelheid. Ook niet op de Sapphire site. Maar 600Mhz lijkt me wat weinig voor een X1600 pro
Is dit normaal? Of een softwarematige fout oid?
3Dmark03 score is ca 6000 punten
Met een X2 3800 en 1GB ram.