Toon posts:

MSN laat pc crashen, reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als eerst heb ik geprobeerd ie7 te installen, met de welgemeende omleiding. hij stond er toen half op, maar de installatie gaf een fout. dus heb ik in software ie7 verwijderd. hij gaf toen wel aan dat sommige programmas mss niet meer helemaal werken, tijdens de uninstall van ie7. mss vreemd, maar iig stond ie6 er nog standaard op.

maar nu ik live messenger start, en een chatscherm open kan ik nog snel ff wat typen, als ik dat scherm weer wegklik, freezed de pc voor een halve seconde en crasht hij.

ik weet niet met 100% zekerheid of het aan het gekloot met ie7 ligt, maar verder weet ik nu even niks. WEL heb ik live messenger opnieuw geinstalleerd.

ie7 installen is niet mogelijk ivm met validatie enzo :P en ie6 kon ik er daarom ook niet opniuew opzetten.

via google niks gevonden, op dit forum 1 iemand met een soortgelijk probleem, maar daar lag het aan een dualscreen programma ofzo. hij kreeg geen reacties.

alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 21:50 ]

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
IE bannen, en firefox gebruiken :) :)

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Verwijderd

Topicstarter
tim007 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:07:
IE bannen, en firefox gebruiken :) :)
doe ik al lang :P maar lost eht probleem niet op.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

System Restore Point terugzetten van voor je eerste IE7 install?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
gaim gebruiken :P

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:42:
System Restore Point terugzetten van voor je eerste IE7 install?
sorry, vergeten te melden, maar hij geeft geen herstelpunten meer aan. de hele maan niet, en terug klikken kan ik niet. geen flauw idee waarom, maar dat is dus geen optie

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:51:
[...]

sorry, vergeten te melden, maar hij geeft geen herstelpunten meer aan. de hele maan niet, en terug klikken kan ik niet. geen flauw idee waarom, maar dat is dus geen optie
Ik denk dat je dan maar eens het volgende moet proberen: http://www.updatexp.com/scannow-sfc.html

En eventueel daarna kijken op www.windowsupdate.com of er nog dingen zijn die je moet installeren en/of kijken of je een distributable van IE6 kan installeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1