als eerst heb ik geprobeerd ie7 te installen, met de welgemeende omleiding. hij stond er toen half op, maar de installatie gaf een fout. dus heb ik in software ie7 verwijderd. hij gaf toen wel aan dat sommige programmas mss niet meer helemaal werken, tijdens de uninstall van ie7. mss vreemd, maar iig stond ie6 er nog standaard op.
maar nu ik live messenger start, en een chatscherm open kan ik nog snel ff wat typen, als ik dat scherm weer wegklik, freezed de pc voor een halve seconde en crasht hij.
ik weet niet met 100% zekerheid of het aan het gekloot met ie7 ligt, maar verder weet ik nu even niks. WEL heb ik live messenger opnieuw geinstalleerd.
ie7 installen is niet mogelijk ivm met validatie enzo
en ie6 kon ik er daarom ook niet opniuew opzetten.
via google niks gevonden, op dit forum 1 iemand met een soortgelijk probleem, maar daar lag het aan een dualscreen programma ofzo. hij kreeg geen reacties.
alvast bedankt
maar nu ik live messenger start, en een chatscherm open kan ik nog snel ff wat typen, als ik dat scherm weer wegklik, freezed de pc voor een halve seconde en crasht hij.
ik weet niet met 100% zekerheid of het aan het gekloot met ie7 ligt, maar verder weet ik nu even niks. WEL heb ik live messenger opnieuw geinstalleerd.
ie7 installen is niet mogelijk ivm met validatie enzo
via google niks gevonden, op dit forum 1 iemand met een soortgelijk probleem, maar daar lag het aan een dualscreen programma ofzo. hij kreeg geen reacties.
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 21:50 ]