iTunes meerdere bestanden tegelijk toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-07 22:16
In de oude versies van iTunes werkte dit prima (met shift meerdere bestanden selecteren), maar nu moet ik of een hele map toevoegen (waar ik niet op zit te wachten), of ieder bestand apart. Ik kan nog wel in het 'bestand toevoegen' meerdere bestanden selecteren, maar als ik daarna op OK druk, gebeurt er helemaal niets. Bij los toevoegen wel. Ik ben er achter gekomen dat de enige mogelijkheid om meerdere bestanden tegelijk toe te voegen is om ze vanuit explorer naar iTunes te slepen, nogal omslachtig.

Heeft iemand hier een oplossing voor? het is zeer storend!

[ Voor 16% gewijzigd door Orfu op 11-11-2006 23:12 . Reden: HELP! ]

• Orfu
BUMP

• Orfu
BUMP

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem is heel vervelend bij mij is ook gekomen na niewe itunes denk ik

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

edit:
Sorry, niet goed gelezen. Mijn commentaar sloeg nergens op.

[ Voor 70% gewijzigd door Varienaja op 12-11-2006 18:40 ]

Siditamentis astuentis pactum.

• Orfu
Heeft iemand er een oplossing voor?

• Orfu
bump

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 20:58
Je gebruikt een Mac neem ik aan? In mijn iTunes (Win. Vista) lukt het nog wel gewoon.

Macbook Pro, 640 WD extern

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 20:48

sjaakaq

It might get loud

Ik heb de nieuwste iTunes op Windows...en ik kan gewoon een selectiekader om meerdere bestanden slepen...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Orfu
ik heb XP

en ik kan inderdaad een selectiekader slepen.. (dus vanuit explorer meerdere bestanden naar itunes slepen). maar dat is omslachtig. de functie 'bestand toevoegen aan bibliotheek' in iTunes werkt niet naar behoren. dwz.. slechts voor 1 bestand per keer..

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 20:48

sjaakaq

It might get loud

Kun je in het 'bestand toevoegen aan bibliotheek'-menu geen kadertje slepen om meerdere bestanden?

leoaq.fm // Jeune Loop

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ik doe altijd gewoon map toevoegen aan bibliotheek, zodat ie alle bestanden (eventueel inclusief submappen) toevoegd aan de bibliotheek...

je kan ook itlu gebruiken (http://itlu.ownz.ch/wordpress/), deze scant door je mappen heen, op zoek naar nieuwe/gewijzigde/verwijderde mp3's, en doet dit dan in je itunes opdaten.
(zo doe ik het met nieuwe albums, eerst tags e.d. renamen met tag&rename, en dan laten scannen door itlu)

[ Voor 51% gewijzigd door GeleFles op 17-11-2006 15:05 ]

Pagina: 1