Toon posts:

PC probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal, ik heb sinds een tijdje een probleem: mijn pc start niet meer op , nu heb ik een nieuwe voeding gekocht en alles aangesloten en het werkte nog steeds niet , ik heb eens rondgezocht op fora's en heb eens iets geprobeerd: het kleinere kabeltje dat naast die grote kabel moet ingeplugged worden op mijn moederbord van mijn voeding , als ik die eruit haal , werken al mijn Fans: mijn cpu fans en mijn voedingfan, maar steek ik hem er terug in, dan krijg ik nix uit mijn pc.
Enkele oorzaken ? En kan ik dit probleem zelf oplossen ?

Specificaties:
AMD Athlon 64 3400+
Asus K8V-LA
512 mb ddr

ik denk dat het dus aan het moederbord ligt

pls help me ;)

Mvg,
Robin Blondeel

Verwijderd

Ziet er erg duidelijk uit je post... En zeker je titel.

Verwijderd

Allereerst :w Welkom!
Ten tweede Tweakers groeten niet.
Ten derde wat doet hij wel?
Helemaal niets, begint er iets te leven(harde schijf, ventilatoren)
Laat hij wel zwrarte tekst op je beeldscherm zien?

Voordat je een nieuwe voeding kocht deed hij het toen wel?
Waarom heb je een andere voeding gekocht?

Verwijderd

Topicstarter
hij doet niks als ik dat kabeltje erbij insteek , dan geeft hij een kleine klik in de voeding waarschijnelijk om kortsluiting te voorkomen,
voordat ik die nieuwe voeding had werkte hij ook al een tijdje niet , maar ik d8 dus dat het aan de voeding lag , daarom een nieuwe voeding gekocht (was ook nodig,was maar een 230V , nu een 450V) en hij laat geen zwarte tekst op mijn beelscherm zien , als dat kabeltje erbij zit , draaien de fans zelfs niet mee, zonder dat kabeltje wel.

Verwijderd

tjah, kan vanalles zijn.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Ik geef een beetje goedkoop dit linkje omdat dat veel info bevat.
Ben alleen bang dat jij er niets mee kan.
Gaat wel in op jouw probleem......

Lees het linkje even door, heb je dan nog geen oplossing, zoek dan een tweaker of kennis met iets meer pc-knowhow in de buurt.
Dus de vraag is waar pieter orange woont?