Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Checkt iemand mijn history en inbox?

Pagina: 1
Acties:

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hey tweakers..

Als eerst een opmerking waarom dit topic in SG. dit is niet zozeer een technische vraag, maar meer om te vragen of het onderstaande mogelijk is.

Ik keek vandaag in mijn history van internet explorer (thx Raz:P). toe zag ik dat al mijn MSN message logs waren bekeken en alle pagina`s van mijn hotmail ook. Ik ben echter vandaag niet op mijn laptop geweest.

de vraag: is het mogelijk dat iemand van buitenaf specifiek deze bestanden bekijkt?

de enige die mijn laptop vandaag heeft gebruikt,is mijn vriendin: maar die snapt er geen flikker van, en zegt van niets te weten.

dit topic staat dus in SG omdat als ik uitsluit dat het iemand van buiten is geweest.... het waarschijnelijk.. juist jah, dan wil ik daar graag hier graag verder verder over discussieren... :O

[ Voor 2% gewijzigd door ThatsHollywood op 30-10-2006 19:06 . Reden: fout verbeterd ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

ThatsHollywood schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:00:
[..]
Ik keek vandaag in mijn history van XP. toe zag ik dat al mijn MSN message logs waren bekeken en alle pagina`s van mijn hotmail ook. Ik ben echter vandaag niet op mijn laptop geweest.
De history van XP? Vertel mij eens waar ik die vind, want da's wel interresant
de vraag: is het mogelijk dat iemand van buitenaf specifiek deze bestanden bekijkt?
[..]
Ja hoor, dat is mogelijk.

Draai je virusscanner? Firewall? Deel je toevallig bestanden over msn, en was je msn aan?

Ey!! Macarena \o/

• ThatsHollywood
  • Niet online
RaZ schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:04:
[...]

De history van XP? Vertel mij eens waar ik die vind, want da's wel interresant

[...]

Ja hoor, dat is mogelijk.

Draai je virusscanner? Firewall? Deel je toevallig bestanden over msn, en was je msn aan?
ja heb virusscan en firewall ( windows). deel geen bestanden. zoals ik al zei: ik ben niet op de laptop geweest. Maar als het kan....dan is het denk ik een bekende ofzo, want het was wel heel specifieke info die was ingezien, maar goed ik wacht af:P

[ Voor 13% gewijzigd door ThatsHollywood op 30-10-2006 19:10 ]

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik denk dat je het toch bij je vriendin moet zoeken, als iemand van buiten af die bestanden heeft bekeken zie je dit natuurlijk niet terug op jouw laptop als deze niet aan is geweest.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Begin je vriendin als factor maar uit te sluiten en daarna te kijken naar externe mogelijkheden. Ik denk trouwens dat dit topic best in BV kan :)

• ThatsHollywood
  • Niet online
SmartDoDo schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:19:
Begin je vriendin als factor maar uit te sluiten en daarna te kijken naar externe mogelijkheden. Ik denk trouwens dat dit topic best in BV kan :)
Vriendin is uitgesloten.. vrijdag krijgt mijn lappie ene verse install...

MAAR!!!!!! ik wil wel weten wie er op mijn laptop komt, en SPECIFIEK gaat bladeren in mijn hotmail en HEEL specifiek mijn message log heeft bekeken: in internet history: deze comp: log naam etc
Pagina: 1