Toon posts:

Zeelandnet???????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje aan mensen die zeelandnet hebben ik ben al een paar maanden achter elkaar flink over mijn limiet gegaan van 2 gb maar ik heb nog geen brief of zo gehad.

Is er een fout of zo en kunnen we nu dan onbeperkt interneten >:)

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:52
Dat zeelandnet is toch super snel of niet... 400kbyte per seconden??? Als dat zo is ga ik er over na denken om te verhuizen.... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 16:46 schreef DJ_Flowerz het volgende:
Dat zeelandnet is toch super snel of niet... 400kbyte per seconden??? Als dat zo is ga ik er over na denken om te verhuizen.... 8-)
verhuis maar niet want wij hebben mega lage snelheden hier want je hebt hier verschillende abbo's als je goedkope abbo hebt mag je 15 kbyte perseconden fl 30, permaand

2de aboo 30 kbyte perseconden fl 60,-

en dan nog 2 abbo's duurste (fl 200,) is 120 kb/s

dus..... maar is wel stabiel ik zit altijd!!!! op 30 k/s

Verwijderd

helaas.. Zeelandnet is gelimiteerd van snelheid.. ze hebben retesnelle verbindingen die 's nachts maar voor 5% worden gebruikt, omdat ze ze limiten naar abo vorm.. voor 35 per maand krijg je 128kbit (16kB/sec dus).. voor 60 krijg je 256kbit, voor 120 krijg je 256kbit en voor 240 krijg je 512kbit :P

uploadsnelheid is helft van download.. wel leuk dus opzich dat het ook in de piek max. speed is maar niet efficient van zeelandnet.. ook minder dat er datalimieten zijn..
128kbit - 1000MB
256kbit - 2250MB
512kbit - 4500MB
1024kbit - 9000MB

dus Zeelandnet is goed, maar duur :( ;)

die limits, tjah.. in zeeland is kabel aanbieden duur, omdat het dunbevolkt is.. RA89 heeft mazzel.. die tellersoftware werkt brak en bij 5% van de mensen gewoon NIET.. bij vriend ook, totdat hij ineens WEL ging tellen >:) kreeg meteen een duurder abo van Zeelandnet tegen zijn strot omdat hij 9000MB verplaatste met ze 256kbit abo... ze hebben mij ook al een 512kbit verplicht.. stomme is dat ik nu gewoon nog maar 2000MB verplaats (ben afgekicked) maar ben nog steeds verliefd op die kijharde snelheid van constant 64kB/sec.. een voordeel van zeelandnet, de PINGS zijn extreem GOED~! >:)

kortom: als je verhuist, ga dan naar utrecht om van Cistron ADSL te genieten!

Verwijderd

Ligt er dus aan hoeveel je download.
Als je dat beperkt en het 128 abonnement neemt voor 30 piek per maand, vind ik het zelfs goedkoop.

Voor 30 piek per maand blijf ik zelfs lekker in Zeeland ;)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:13
Uploadsnelheid is volgens mij niet de helft maar een derde van de downloadsnelheid...
Ik heb zelf 't 512 abbo en upload met max 22 kb/sec denk ik. Met downloaden haal ik optimaal 57 kb/sec zo'n beetje.

Verwijderd

heb 256mbit abbo en haal 30kb/s en ik had eerst 128mbit abbo, maar daar ging ik 3maanden achter elkaar overheen en ze hadden elke maand een mailtje gestuurd, na 3 maanden hadden ze het overgezet naar 256 en dat is nu eigenlijk al weer te weinig.

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is de upload snelheid wel een derde want ik haal 30 kb/s en uploaden 15 kb/s

Verwijderd

WAT zeuren jullie nu over Zeeland net dat het zo duur is :(
noem maar even een paar punten op

-slecht datalimiet ( zo'n 4500MB gem )

-gelimiteerde verbinding

-brakke upload snelheid

Hier in Den Haag hebben wij Casema zal even noemen wat wij hebben

-extreem slecht datalimiet 1000Mb down 333MB up :(

-Gelimteerde verbinding gem 3 a 4Kb/sec :(

-zeer slechte prijs nu 60,- per maand en dat wordt 80,- :'(

Het enige postitieve is de uploadsnelheid van gem 8kb/sec waar ik al heel blij mee ben :o

En het vervelendste er is NOG niets anders behalve gewone tel. lijn

Sorry hoor maar dit moest ik gewoon even kwijt, dus wees maar blij dat jullie Zeelandnet hebben anders wordt je ook ziek als je mensen zo ziet klage over hun 'slechte' verbinding
Pagina: 1