Toon posts:

Iemand probs met Logitech Mouseware? Beetje instabiel hier

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Systeem wordt er nogal instabiel van, iemand anders probs?Ow ja, dan nog wat, het wieltje werkt niet in UT, wil hebbe om wapens te selecteren!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

nee, perfect hier :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, dan nog wat, het wieltje werkt niet in UT, wil hebbe om wapens te selecteren!

Verwijderd

Dat van UT irriteert me ook mateloos.

Tenminste .. in sommige modes werkt het niet. Erg vaag. In andere modes weer wel.

Heb je ook dat als je wilt bewegen dat ie meteen van wapen wisselt? Zodat je dus gewoon niks kunt.

Onstabiel is het niet, maar het vreet wel RAM en CPU-cycles zeg ..

Download FF de laatste update. Kijk of dat helpt

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Je moet dit progje downloaden: "MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS" hier: <A HREF="ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe</A> en als dat niet werkt moet je de readme lezen hoe je het handmatig kan doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik kwam er net ook zelf achter... effe testen!

Ow ja, nog wat basic tips voor dit muisje

Zet onder de duimknop (bij mensen die hem hebben) "middelste knop" hij wordt dan al standaard windows middelste knop gebruikt EN hij is dus autoscroll dan, op deze manier kun je hem ook in UT gewoon gebruiken, errug goed voor jump!

De knop onder wheel gebruik ik zelf voor webwheel om snel naar weblocaties te gaan, maar voor het UT'en zet ik hem op backspace en zet ik onder backspace sluipen, gebukt lopen dus, tuurlijk kun je er ook wat anders onder zetten maar dit is de enige manier om die knop in UT te gebruiken, overigens, als je hem op webwheel laat staan wordt je zoiezo uit UT naar win gestuurd als je er op drukt :(
Pagina: 1