Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Simlock] KPN abbo sim, gaat dit werken in een Hi toestel?

Pagina: 1
Acties:

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 21:54
Goedenavond,

Ik heb een vraag. Ivm met het defect raken van mijn toestel ben ik op zoek naar een ander toestel. Mijn oog viel hierbij op de K750i. Hi biedt deze aan met een 1-jarig €15 abbonement.
Nu wil ik graag mijn KPN sim houden en het nieuwe abbonement in een andere telefoon gebruiken.
Is het mogelijk om een KPN simkaart in een Hi gelockt toestel te gebruiken?

Alvast bedankt :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
Ja, dat kan. Het enige verschil tussen Hi en KPN is marketing(/prijs) technisch.

• Wokkel1982
ok bedankt :)

Zijn er nog meer mensen die dit kunnen bevestigen?
De klantenservice had te kampen met een storing helaas.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 11:21
Bij Vodafone kun je in ieder geval geen abbonnement kaart in een prepaid vodafone sim lock telefoon zetten.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
GH45T schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:17:
Bij Vodafone kun je in ieder geval geen abbonnement kaart in een prepaid vodafone sim lock telefoon zetten.
Prepaid is idd ook een nader verhaal. Daar zit namelijk een dubbele simlock op, behalve bij t-mobile dan.

Je kan idd gewoon het toestel gebruiken, wat je ook zou kunnen doen is de k750i simlocked kopen van t-mobile voor 150 euro en dan vrij maken voor een 10-tje. Ben je 20 euro goekoper uit en zit je niet aan een abo vast. Succes :)

• Wokkel1982
DaannO schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:21:
[...]

Prepaid is idd ook een nader verhaal. Daar zit namelijk een dubbele simlock op, behalve bij t-mobile dan.

Je kan idd gewoon het toestel gebruiken, wat je ook zou kunnen doen is de k750i simlocked kopen van t-mobile voor 150 euro en dan vrij maken voor een 10-tje. Ben je 20 euro goekoper uit en zit je niet aan een abo vast. Succes :)
Ok bedankt voor de tip :)
Ik kijk wel even ;) Nu heb je voor drie tientjes meer ook nog een redelijk aantal belminuten.
Pagina: 1