Toon posts:

SMS probleem met MDA VARIO II

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Na een week het toestel te hebben bevalt hij me prima, om toch een enkele ding na, wellicht hebben hier meer mensen last van! het schijnt dat de smsjes die ik verstuur, een aantal keer aankomen bij de ontvanger terwijl ik hem maar een keer verstuur! Ik kan me herinneren dat dat ook het geval was bij de vario I, hebben meer mensen dit probleem of weten ze de oplossing??? LET ME KNOW :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je je provider al gebeld voor een trace van die SMSjes?

En ja: je kan ook even HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 bekijken...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet gewoon een probleem van je telecomaanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:40:
Is dit niet gewoon een probleem van je telecomaanbieder?
Niet helemaal; ik ken de problemen ongeveer en heb Orange toentertijd elke dag lastiggevallen met traces, status-vragen en dergelijke. Blijkbaar is het ze nooit gelukt om het op te lossen maar na het porteren van mijn nummer naar een andere provider waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwnenen.

Het is namelijk van jouw GSM naar "een zendmast" naar je provider naar "een andere provider". Een traject waarin men snel de verantwoordelijkheden weet te verdoezelen en je constant kastjes en muurtjes aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
T-mobile weet van niets, ik heb in het verleden een MDA Vario I gehad overgens ook nog eens de Qtek versie, en die hadden het zelfde probleem alleen heb ik er toen nooit echt wat aan gedaan!

@ MAX3400: ik zat verkeerd met mijn vraag hij staat inmiddels ook al op de, HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:44:
T-mobile weet van niets, ik heb in het verleden een MDA Vario I gehad overgens ook nog eens de Qtek versie, en die hadden het zelfde probleem alleen heb ik er toen nooit echt wat aan gedaan!

@ MAX3400: ik zat verkeerd met mijn vraag hij staat inmiddels ook al op de, HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3
Gaat het om hetzelfde GSM-nummer bij T-mobile, al dan niet met dezelfde SIM-kaart?

Zo ja, aan T-mobile verzoeken of ze je nummer willen opheffen en opnieuw willen aanmaken in de systemen. Zelfde situatie bij Orange gehad; op een gegeven moment wisten ze het niet meer. Toen is mijn nummer een paar dagen uit de lucht geweest en hebben ze het helemaal opnieuw aangemaakt op alle systemen.

Helaas werkte dat niet en ben ik uiteindelijk overgestapt maar nooit geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:51:
[...]

Gaat het om hetzelfde GSM-nummer bij T-mobile, al dan niet met dezelfde SIM-kaart?

Zo ja, aan T-mobile verzoeken of ze je nummer willen opheffen en opnieuw willen aanmaken in de systemen. Zelfde situatie bij Orange gehad; op een gegeven moment wisten ze het niet meer. Toen is mijn nummer een paar dagen uit de lucht geweest en hebben ze het helemaal opnieuw aangemaakt op alle systemen.

Helaas werkte dat niet en ben ik uiteindelijk overgestapt maar nooit geschoten is altijd mis.
Ja het zou een idee zijn alleen is mijn contract nog geen week oud, het gaat overgens ook om een ander nummer, en ik moet er ook bij zeggen dat het probleem bij de vorige MDA op een gegeven moment ook wel weg was! Na volgens mij een rom upgrade... maargoed die is er nog niet voor diut toestel dus mischien moet ik maar weinig smsen en wachten op de upgrade :) bedankt for your answer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:44:
ik zat verkeerd met mijn vraag hij staat inmiddels ook al op de, HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3
Dan kan deze naar mijn mening dicht..
HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3 <- daar verder graag! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.