Toon posts:

Windows Live Messenger aanmeld probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik heb sinds vorige week opeens een vaag probleem met mijn Windows Messenger. Op één of andere manier wil het programma mij niet meer aanmelden.

Zodra ik het programma start en op aanmelden klik, dan krijg ik de prachtige animatie van het blauwe en groene poppetje, normaal gaat dit na een second of 10 weg en ben ik aangemeld, maar nu blijft het eeuwig zo doorgaan. Als ik een uur later kijk dan zie ik nog steeds precies hetzelfde.

Aan mijn account ligt het niet, want andere mensen kunnen zich ook niet aanmelden via mijn Windows Live Messenger, en ik kan me wel aanmelden op andere computers. Ik heb het programma al verwijdert, opnieuw gedownload, en weer geinstalleerd, maar ook dat werkte niet.

Het is mij ook compleet vaag waarom ik het probleem heb, er is helemaal niks verandert aan mijn computer. Heeft iemand hier al ervaring mee, toevallig?

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-07 11:12

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Ik heb het ook gehad, heb meer als een maand niet kunnen aanloggen. Nu is het niet hebben van msn voor mij niet zo'n ramp dus heb er ook niet zo veel moeite voor gedaan om het eerder op te lossen... :z
In elk geval heb ik bij Microsoft deze pagina gevonden, wat voor mij het probleem oploste:
http://www.microsoft.com/...65e-b8b4-b43bb2985553&p=1

Aldus sprak ik.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter

Zal het morgen uitproberen.