Toon posts:

tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
First ik ben een totale leek op het computergbied. Ik heb een minicomputer met daarop een S-video uitgang. Nu wil ik deze aansluiten op mijn tv (ik heb ook grote tv-out FAQ gelezen). Alleen ik krijg geen computer beeld op mijn tv.

Het probleem is dat mijn computer het signaal wrs niet uitzend. Nu weet ik alleen niet welke drivers etc ik moet downloaden zodat ik beeld op mijn tv krijg. Ik ben in apparaatbeheer gaan zoeken en momenteel heb ik onder beeldschermadapters staan: Intel(R) 82810E Graphics Controller (microsoft corporation)

Wie kan mij helpen met pc beeld op mijn tv krijgen??

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:05

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De tv-out staat in de meeste gevallen niet standaard aan, dit zul je zelf moeten doen. Hoe het precies gaat bij een grafische kaart van intel weet ik niet, maar kijk eens naar de geavanceerde instellingen van je scherm(resolutie). Ik denk echter niet dat het in jou geval een driver probleem is, omdat TV-out drivers meestal al bij de standaard drivers (ook de oude) aanwezig zijn.

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik heb gekeken bij de geavanceerde instellingen gekeken bij schermresolutie en ik ben niets tegen gekomen waarvan ik dacht dat het zou zorgen dat mijn s-video het zou gaan doen...

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij verder kan helpen?

Verwijderd

Vaak staat zoiets in je bios, kies dan voor VGA+TV ofzoiets.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ik had een via epia minip itx en daar moest je het aanzetten in de bios. Probeer het daar eens. Welke mobo heb je? Misschien heb je nog niet de goede drivers gedownload.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de bios gekeken en kon niks vinden waar ik kon kiezen voor VGA+tv ofzo... of kijk ik erover heen. In welk menu zou het kunnen/moeten staan?

Hoe kan ik zien wat voor mobo ik heb? :S

Sorry maar ik ben nogal een leek op het gebied van computers, hopelijk kunnen/willen jullie mij toch helpen. BVD

Verwijderd

Topicstarter
nobody??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:17:
Ik heb in de bios gekeken en kon niks vinden waar ik kon kiezen voor VGA+tv ofzo... of kijk ik erover heen. In welk menu zou het kunnen/moeten staan?

Hoe kan ik zien wat voor mobo ik heb? :S
Trek je pc open en kijk naar de opschriften op je moederbord. Google op het typenummer en dan kom je zo mogelijk ook wel een manual tegen :)
Pagina: 1