Azureus download bijna niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 462 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xelle
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-07 19:53
Ik ben gisteren begonnen met het downloaden van 2 grote torrents (4GB+). Deze namen heel de tijd de hele verbinding in beslag. Omdat ik over msn een bestand naar iemand wou sturen had ik even de max. upload wat lager gezet van ongelimiteerd naar 30 en daarna even naar 0. Sinds toen zijn de downloads niet meer op gang gekomen. Nu heb ik de upload weer op ongelimiteerd staan. De enige traffic die ik nu heb ik een paar upload uitschieters en meer niet. De download snelheid zit <1KB. Ik had gisteren 6.6GB in totaal gedownload voordat het niet meer op gang kwam. Verder heb ik hier nooit last van.

Verwijderd

Azureus werkt toch op basis van Up/down ratio? als jij een lange tijd de up laag hebt gehouden dan klopt je ratio niet meer, en zal er eerst geupped moeten worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:10:
Azureus werkt toch op basis van Up/down ratio? als jij een lange tijd de up laag hebt gehouden dan klopt je ratio niet meer, en zal er eerst geupped moeten worden.
Leuk als je dan een torrent met alleen maar seeders hebt... zo werkt het dus niet altijd (bij sommige torrents weer wel) ;)
Wat het dan wel is weet ik niet in dit geval.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:31

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En je zou de .torrent volgens mij ook verder kunnen downloaden met meuktracker: TorrentStorm 1.2 of een dergelijk programma :)

Wauw, een sig!

• Xelle
Ik snap best dat er weer geupload moet worden maar dit gebeurt niet echt. Normaal als ik de torrent nog seed dan heb ongeveer een upload van 50kbp/s maar nu gewoon bijna niks waardoor het seeden niet echt opschiet. M'n ratio is trouwens geel en niet groen maar daar heb niet eerder last van gehad.

Verwijderd

Ligt een beetje aan de torrents, in het illegale circuit is het afwachten hoeveel mensen online zijn. In het legale circuit heb je volle pot adv de verbinding.

• Xelle
Ok probleem gevonden. Ik weet zeker dat ik gisteren alleen de max. upload waarde had veranderd maar raar genoeg is ook de max. download snelheid omlaag gegaan naar 2 kbp/s. Goed het probleem is opgelost bedankt voor de aandacht! ;)
Pagina: 1