Drank en Games

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Benodigdheden:
- Genoeg bier
- Een game (bij mij NFS Most Wanted)
- Jezelf
- Iemand om je te kalmeren.

Nuchter..
Nuchter rijd ik een gemiddelde van 2.07 min. over 5 ronden, wat best respectabel is. Ik blaak van het zelfvertrouwen. Schertsend maakik seksistische opmerkingen over een geanimeerde vrouw die in beeld verschijnt.

2 blikjes...

Twee 33cl blikjes en een sigaret later, Ik laat weten dat die bushokjes niet aan de zijkant van het parcours horen te staan. Ik laat een tijd van 2.08 noteren en kraai luidkeels victorie. “Zie je wel dat het niets uitmaakt” (Ik ben niet in het bezit van een rijbewijs). “Ik rij nog als een koning.” Ik voel me goed en begint zachtjes te neuriën terwijl ik naar mijn volgende dosis alcohol grijp.

Zessss..
Als ik toekom aan het zesde blikje dat ik in een recordtijd moet opdrinken, wordt de invloed van de alcohol duidelijk merkbaar. EA is ineens een redelijke developer en Heineken (dat in Duitsland niet als bier verkocht mag worden omdat het niet voldoet aan het Rheinheitsgebot) vind ik ineens lekkâh. De rondetijden zakken ook af als de string van Paris Hilton. Ik ben lichtelijk aangeschoten en geeft alles en iedereen de schuld van mijn wanprestaties. Het ligt zeker niet aan de zes blikjes die ik binnen 20 minuten naar binnen heb geslobberd. 2.12 is de rondetijd.

Tien bier einde in zicht...
Tien blikjes binnen drie kwartier: Ik ben duidelijk onder invloed, het praten gaat moeizaam en van articulatie is geen sprake meer. Als mijn bolide zich in de vangrail boort na een aanrijding met een tegenstander slaakt ik een kreet die het beste omschreven kan worden als: AAAaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeoooo.
Zonder klinkergebruik kan ik het wel voor elkaar krijgen het scherm onder te spatten met gezever en ik bedenk me dat een ruitenwisser op het beeldscherm geen overbodige luxe zouden zijn. De rondetijden zijn inmiddels net zo tergend als schijten met uitgeknepen aambeien . Ik noteer 2.39

Oh My God..
Na veertien blikjes is het einde zoek. De rondjes duren zo’n beetje vijf minuten per stuk en ik krakeel dat het allemaal prima gaat. Ik voel me prima maar ben alleen de coördinatie kwijt, ik probeer al vijf minuten met een niet aangesloten PS2 controller de Xbox te besturen.

Bron: Power Unlimited

Bier of andere drank is dus slecht voor de rijvaardigheid. Om maar niet te beginnen over Counterstike ;)

Zelf ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha geweldig _/-\o_ :D

Ja. Ik weet nog dat ik een keer ladderzat thuiskwam, en ff UT dacht te gaan spelen... jemig wat heb ik als een bunny me daar in die server lopen gedragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 09:25
meestal gaat het bij spellen ook niet om de prestatie maar om de lol.... en met drank erbij heb je wel meer lol :+

Maar ik merk bij mezelf ook wel als ik COD2 speel ofzo, dat je dan al gauw wat minder raak schiet. Nou is dat niet zo'n probleem omdat de vrienden met wie ik speel datzelfde probleem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:38

TrailBlazer

Karnemelk FTW

heb een keer een vriend hardstikke bezopen command and conquer zien spelen. Muurtje bouwen ging totaal niet meer uitendelijk was wel alles driedubbel dik verdedigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Als ik na avondje uitgaan terugkom slinger ik nog wel es GTA San Andreas aan en dan lekker cruisen :p (ondertussen wordt alles wat ik tegenkom omver gereden, maar dat terzijde :p).

Altijd wel leuk om te doen, aangezien andere spellen toch te veel concentratie vergen (shooters enzo) :+

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eqidna
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 12:57

eqidna

Improvement in Progress

Fantastische post!
Verder vind ik dat er een grootschalig onderzoek dient te komen om de invloed van drank en drugs (en epo / anabolen /...) op gamen (en dan ook op competitief niveau) eens onder de loupe te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Wat een super vet stukje! Ikzelf heb dan wel wat ervaring met UT en drank, maar dat is ook geen goede combi. Vooral met instagib.... Kreten als "Die was zeker raak!" en "Dat kan echt NOOIT!!!" terwijl ik vol in het zicht, zonder ontwijkende actie toch de vlag van de ander probeer te bemachtigen en bij de eerste de beste tegenstander meteen het lootje leg....
Prachtig. Ook bij bijvoorbeeld desertcombat worden regelmatig natuurkundige wetten getart als ik wat bier heb gedronken. Valt mij altijd op dat dat ook alleen gebeurt als ik bier op heb.....

Maar nogmaals, schitterend stukje...

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

NFS en ut zijn geen games die je dronken moet spelen IMO.

Mario party! Sing Star! Dance Dance Revolution! Ieder Wii partygame dat in de toekomst uitkomt! Daar is het hem om te doen. Het aantal keren dat we al spelend zitten te huilen van het lachen is niet meer op 1 hand te tellen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik heb dat altijd met wiet.
Als ik een stevig potje geblowed heb, krijg ik altijd zin om te gamen.
Enige nadeel is dat het gamen niet al te soepel verloopt.
Andersom ook als ik aan het gamen ben, krijg ik altijd zin om te blowen.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
haha! mooi dit :) maar je had meer tijd moeten nemen tussen het nuttigen van de blikjes bier, zo snel drinken,,, het duurt ff voor ze werken bedoel ik ;)

wees blij dat je geen admins heb met nsfmw die je kunt teamkillen, is altijd kut als je de dag erna gebanned bent en je hebt geen idee meer waarom lol

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 16:23
Ik zat eens met een maat NFS te spelen en lekker te bieren .. :9
Belt m'n vrouw op m'n GSM (die was stappen met vriendinnen) hoe het was..

* Zephyer geeft aan het alles tiptop is..
(met een redelijke dubbele tong)

Waarop zijn vraagt waar ik ergens was..
* Zephyer nou.. we rijden wat rond..

Was ze me daar toch kwaad.. :+
Waarom ik met zoveel drank op aan het rijden was.. _/-\o_

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:06

Hu9o

Schokkend

Zephyer schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:36:
Ik zat eens met een maat NFS te spelen en lekker te bieren .. :9
Belt m'n vrouw op m'n GSM (die was stappen met vriendinnen) hoe het was..

* Zephyer geeft aan het alles tiptop is..
(met een redelijke dubbele tong)

Waarop zijn vraagt waar ik ergens was..
* Zephyer nou.. we rijden wat rond..

Was ze me daar toch kwaad.. :+
Waarom ik met zoveel drank op aan het rijden was.. _/-\o_
en toen hield je de telefoon ff bij de boxen en drukte je 2 keer kort op de claxon :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

Ik weet nog van heel lang geleden.

LAN Party

Half-Life (1) Team Death Match

Mijn groepje (iedereen was lazerus) tegen ander groepje (ander huisje)

Iedereen van mijn groepje stond te schreeuwen en te schelden en waus te doen niet normaal. Alles draaide op het scherm.

Maar we hebben het andere groepje vet ingemaakt.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47
om die reden heb ik een ingewikkeld password op mn computer staan.
als ik te veel gezopen heb dan kom ik het spel niet eens in :)
nogal slecht om zat te worden als je MMORPG's speelt. dan kom je er de volgende ochtend achter dat je in een dronken bui al je gear op de grond hebt gegooid ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
hahaha, wat zijn vrouwen soms toch geweldig voorspelbaar :D

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:16
Haha wel een beetje herkenbaar :D

Paar jaar geleden ging ik na het uitgaan wel eens counterstriken... dat was nog in de tijd dat ik dat heeel veel speelde (beta 6 / 8 ofzo ?) en dan liep ik ook altijd tegen de muur aan enzo :P

En meteen allemaal dure shit kopen en geen geld meer hebben :D En 1/4 spelen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb ooit in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem net na een narcose stijf van de morfine mariokart gespeeld, was heeeeeeeeeeeel relaaaaaaaaaaaaaxed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Laatst online: 16-10 16:38
heb een keer tijdens paddo's de 1e Need for Speed gespeeld. Er was ergens langs de weg een huisje (bitmap) maar ik zag daar dus gewoon een mooie huisje met een oprit en mensen die daar naar hun werk gingen enz. Ik voreg me wel af wie er nu aan zo'n weg wilde wonen met al die snelheidsgekken die daar langsscheurden

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh gelukkig ben ik niet de enige dus die in zo'n moordend tempo blikjes opdrinkt... lijkt wel of ik 10x zo snel drink als ik aan het gamen ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu heb ik dit een hele lange tijd geleden gedaan met een fles Bacardi, vreemd ging ik lagere rondetijden rijden naarmate de helft van de fles was bereikt, tot 2 maal toe zelfs mijn persoonlijk record verbroken (uit mn hoofd 1.41). Pas na de hele fles ging het pas flink de mist in. Was trouwens Gran Turismo 2, Impreza 555 op Trial Mountain :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2006 15:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:27
ik ging een kaar na 10 biertjes thuis rond 2 uur nog even Generals zitten spelen... ik zat maar naar me units te kijken en bouwde alles heel sloom , en dacht totaal niet na over wat ik bouwde, en waar. Met als resultaat dat ik door 2 brutals tegelijk werd gerushed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 21:46
een joint roken en dan gaan gamen is ook niet echt je van het,je snapt het hele spel prima en je speelt ook nog redelijk alleen 1 probleem......je reactie vermogen is dikke mik.
en met 3dshooters(ik America's army)ben je zwaar de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 00:05

Razer86

Hmm....

Hehe, als ik aangeschoten ben zet ik af en toe toch betere scores neer bij Counterstrike:Source,
Ben ik zat, forget about it, dan ga ik wel online San Andreas doen, altijd lachen dan.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Razer86 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:31:
Hehe, als ik aangeschoten ben zet ik af en toe toch betere scores neer bij Counterstrike:Source
Daar heb ik toen later mijn naam aan te danken gehad, NightStyle. Wisten ze meteen hoe laat het was als ik weer eens 10x direct dood ging :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneppaH
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

maar het stomme is juist dat als je een joint hebt gerookt je dan juist zin krijgt om te gaan gamen, (ik i.i.g)
Je kunt je dan veel beter inleven alleen inderdaad reactievermogen is bijna nul.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
ik kan niet zeggen dat ik na een paar biertje zoveel slechter speel. mischien schiet ik zelfs nog beter dan normaal. maar als ik te veel op heb gaat mijn drang om te winnen weg. dus ben ik alleen beetje doelloos aan het rond hupsen in het spel.

verder is dit mischien wel een intresant stukje om te lezen.

http://www.clanbase.com/news.php?nid=203727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

SinergyX schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:22:
Nu heb ik dit een hele lange tijd geleden gedaan met een fles Bacardi, vreemd ging ik lagere rondetijden rijden naarmate de helft van de fles was bereikt, tot 2 maal toe zelfs mijn persoonlijk record verbroken (uit mn hoofd 1.41). Pas na de hele fles ging het pas flink de mist in. Was trouwens Gran Turismo 2, Impreza 555 op Trial Mountain :P
Dat heb ik ook, eerste paar bier/glazen gaat het beter om vervolgens snel downhill te gaan. Als ik echt te veel op heb om nog te racen (wanneer in de verkeerde richting ga rijden dus) geef ik altijd de controller aan een vriend en vraag ik of hij me naar huis wil rijden. :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
Ik speel altijd wel relaxed CS-CZ, als ik na een avondje stappen thuiskom. Niveau is ook lager op de servers s'nachts. Ik ben meestal heel alert en scherp als ik heb gedronken. Dan heb ik het over + 10 baco's!

Ik ben misschien ook best ervaren, tijdje in de horeca gewerkt. Na het werk vaak nog even de kroeg in en als je dan thuiskomt, dan is er niets op de tv. Tja slapen kun je nog genoeg als je dood bent.
Dus ga ik nog lekker gezellig nog gamen.

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

chromeeh

the Gnome

Hmmmm tja... meestal vind ik multiplayer games geweldig als je met elkaar redelijk zat bent, ventrilo / teamspeak er bij _/-\o_ _/-\o_
Wat een pret :D

M'n game performance wordt e rniet super veel slechter van...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

nah tijd geleden(3 jaar ofzo) samen met me beste vriend op een lan aan het ut 2003(4) aan het spelen en naar maten de alcohol bij mij vloeide ging ik beter spelen vriend naast me slechter :D

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Salvatore.NL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:36:
Ik speel altijd wel relaxed CS-CZ, als ik na een avondje stappen thuiskom. Niveau is ook lager op de servers s'nachts. Ik ben meestal heel alert en scherp als ik heb gedronken. Dan heb ik het over + 10 baco's!

Ik ben misschien ook best ervaren, tijdje in de horeca gewerkt. Na het werk vaak nog even de kroeg in en als je dan thuiskomt, dan is er niets op de tv. Tja slapen kun je nog genoeg als je dood bent.
Dus ga ik nog lekker gezellig nog gamen.
Ik zit in hetzelfde straatje. Maar ik ben niet heel scherp en alert als ik heb gedronken.
Werk pak 'em beet 4 jaar in horeca. Ben nu kok :+
We drinken na het werk altijd nog wel een 'paar' biertjes ;)

thuis gekomen, geen f*ck op TV, dan nog maar ff gamen. Maar CS... mhuaha dan schiet 1 clip leeg van waarvan ik misschien 1 kogel raak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 14:25

JohnD

Bernd

ik speel vaker bf2 onder invloed en ik blijf erbij dat ik aangeschoten beter speel.

dronken is een heel ander verhaal :P

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Goh wat toevallig, zelfs de tijden zijn gelijk. Vond het al bekend voorkomen

Check ook eens;
http://www.powerweb.nl/ar...rubriek=423271&id=1517175

Of jij bent Wouter, of je houdt van copy & paste |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol...busted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Waypoint schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:03:
Goh wat toevallig, zelfs de tijden zijn gelijk. Vond het al bekend voorkomen

Check ook eens;
http://www.powerweb.nl/ar...rubriek=423271&id=1517175

Of jij bent Wouter, of je houdt van copy & paste |:(
Ik wilde een Topic starten hierover, Drank en games.
Voor dat ik hieraan begon ging ik beetje surfen op internet om er wel het 1 en ander meer over
te weten te komen. Toen kwam ik dat artikel tegen.

Zelf speel ik vaak genoeg een spelletje en dit kwam mij aardig bekent voor. Om er een goed & leuk Topic van te maken besloot ik om dit te posten. Heb natuurlijk wel het verhaaltje aangepast ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Crijnn op 30-10-2006 16:11 . Reden: tiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Heerlijk dat soort avondjes ja :P Ook vaak genoeg gedaan, met een vriend van mij na het uitgaan ff een potje Counterstrike tegen elkaar. Het Rushen gaat dan errug lekker, alleen het raakschieten wat minder :9

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Crijnn schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:09:
[...]

Ik wilde een Topic starten hierover, Drank en games.
Voor dat ik hieraan begon ging ik beetje surfen op internet om er wel het 1 en ander meer over
te weten te komen. Toen kwam ik dat artikel tegen.

Zelf speel ik vaak genoeg een spelletje en dit kwam mij aardig bekent voor. Om er een leuk Topic van te maken besloot ik om dit te posten. Heb natuurlijk wel het verhaaltje aangepast ;)
Beetje jammer dat je dan bijna het hele verhaal nept zeg.

Vermeld er dan minstens een bron bij 7(8)7 .

Toch jammer hè, dat er meer mensen de PU lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Waypoint schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

Beter goed genept dat slecht zelf bedacht. Wat boeit het? Ik wilde gewoon een leuk Topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Stoned Flatout 2 spelen op een Xbox is ook leuk, elk pijngeluidje dat dat mannetje maakt lig je echt om in een deuk :P

Overigens is de bron vermelden met linkje wel zo netjes ja, nu doe je net alsof je het zelf heb geschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig stukje tekst. _/-\o_

In NFS rijdt ik na een aantal biertjes nog wel redelijk (+5sec van t record). Sturen gaat daar ook zo'n beetje automatisch en denk ik niet eens bij na.
Echter een potje CS of BF2 na een nachtje stappen is wel een ramp. Tegen muurtjes aanlopen, schieten op teammates. Een flash gooien voor je teammates. Helicopter in een boom crashen. Meestal is dit ook zo frustrerend dat er een muisje door de kamer heen vliegt. Gelukkig kan die logge MX1000 dat wel hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Crijnn schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Beter goed genept dat slecht zelf bedacht. Wat boeit het? Ik wilde gewoon een leuk Topic aanmaken.
Jij bent nep! :( Schaam je.

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Echt zuipen en gamen gaan in mijn ogen niet echt samen. Bovendien heb ik geen zin meer na een avond flink drinken (wat vaak eindigt in stappen). Wanneer ik van het stappen thuis kom, ben ik allang blij wanneer ik het bed in eenmaal weet te raken.

Echter gamen en een paar biertjes drinken erbij is af en toe wel goed voor de prestaties tijdens het spelen. Vooral na een zware werkdag, wanneer je wel wat ontspanning kan gebruiken.

En ja, het is best een aardig topic idee... maar pak het volgende keer anders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
Ach... Mensen vinden het leuk. Dat is toch waar het omgaat?
Bronvermelding staat er nu bij dus niet meer zeuren ;) maar posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 17:18
nou, ik vind het toch stinkerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 04-10 13:25
Crijnn schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:55:
[...]
Maar CS... mhuaha dan schiet 1 clip leeg van waarvan ik misschien 1 kogel raak :/
Wees blij dat je dat pas hebt als je aangeschoten bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje speed of coke wil de prestaties in vooral COD2 nogal eens opkrikken. Alcohol verpest het echter direct. Das meestal jammer, maar ja tegen de tijd dat ik in die staat achter mn pc zit had ik eigenlijk allang in mn bed moeten liggen.
Na een jointje is het wel weer erg leuk om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
ahhh goede herineringen :Y)

speelde een jaartje terug echt heel veel Halo2 op Xbox-Live. nou had ik zo'n gast in mijn vriendenlijst van ergens achter in de 40 was ofzo, en 's avonds laat bezopen uit de kroeg kwam en het dan nog leuk vond om ff een potje Halo2 te doen.

nou, we hebben ons kapot gelachen. _/-\o_

hebben er op n gegeven moment zelfs een filmpje van gemaakt. de rode gast met het icoontje boven zijn hoofd is het dronken slachtoffer. let vooral op de stemmen :+
filmke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Laatst online: 07-05-2023
ik probeer al vijf minuten met een niet aangesloten PS2 controller de Xbox te besturen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

idd leuk topic of niet.
ik game eigelijk nooit dronken, omdat ik dan niet thuis ben en als ik thuis kom m'n bed in schuif en hoogstens nog wat passief tv kijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 02-10 11:09
bier drink je niet alleen en thuis is mijn zwart-wit opinie :+

heeft TS geen HKaccess ? :D

[ Voor 20% gewijzigd door Loona35 op 30-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Campzone waren er ook redelijk wat zwaarbezopen personen aanwezig (*kuch* ik niet hoor :X ) Maar toen was gamen totaal onmogelijk, wat zeg ik, lopen was al totaal onmogelijk :o Als ik een beetje op heb dan ga ik er misschien nog wel beter van spelen maar bij een grote hoeveelheid is gamen het laatste waar ik zin in heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkus_donor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11-2024

henkus_donor

bla is bla

Echt dronken ut2004 spelen gaat idd niet echt goed ;)
Stoned ut2004 spelen gaat mij toch behoorlijk goed af ! (ik speel het eigenlijk bijna nooit niet stoned :P)
Combinatie van drank en cannabis heeft over het algemeen ook niet echt invloed op m'n skills, behalve als er dan teveel van die groene blikjes ingaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dronken Carmageddon spelen is ook lachen. Ik heb me af zitten vragen waarom die mensen nou niet aan de kant gingen, en ik heb enorm m'n best zitten doen om ze te ontwijken...

Over het algemeen donderen m'n reactievermogen en andere benodigde elementen voor gaming stevig in elkaar na een biertje of twee. Ik speel echter vaak met iemand BF2 die pas los komt als 'ie twee biertjes op heeft... :/ Daar kan ik nou echt niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
lol, 14 blikjes

Tweak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-10 14:44
2 woorden... Mario kart... dat spel spelen we altijd voor het uit gaan... beetje in drinken... op 1 of andere manier blijf ik altijd wel redelijk rijden... andere mensen vinden gewoon dat ik niet genoeg drink.. maar dat terzeide;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:22

Clush

Do as I say...

Waypoint schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:11:
[...]

kon hij niet helpen... hij was dronken...

ik ben het trouwens met de mensen eens die zeggen dat je van drank juist beter gaat spelen. dat is voor mij ook zeker zo (of lijkt het alleen maar zo en heb je niet door dat je eigenlijk maar wat aan het aann00ben bent?).

ik denk dat het komt dat je als je onder invloed bent je minder voorzichtig bent en er maar gewoon op los knalt. dat is mijn probleem een beetje als ik normaal speel: ik schiet te weinig. ben te bang te missen en zo mijn positie te verraden... met drank op heb ik minder last van dat probleem :).

probeer dat nu wel een beetje te veranderen... gewoon mezelf dwingen meer te schieten, en dat gaat steeds beter. maar de drank heeft me er wel mee geholpen het bij mezelf te ontdekken :).

ik heb het trouwens over onder invloed zijn en niet ladderzat zijn ofzo... meestal als ik echt teveel gedronken heb ben ik zo moe dat ik gelijk m'n bed induik.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59

bAdmuTs

mAzE

Ik had met counterstrike juist altijd dat als ik aangeschoten was ik juist veel beter speelde :), misschien omdat ik me dan beter concentreer om de drank de compenseren ofzo. Hetzelfde heb ik me bowlen, licht aangeschoten gooi ik het beste :D.

Als ik daarna doorga met drinken en me goed aangeschoten voel bak ik er helemaal niks meer van, dat heeft voor een deel te maken met het feit dat ik me dan echt helemaal nergens meer normaal op kan concentreren en alleen maar ga lopen geinen. Het boeit me dan ook helemaal niks meer :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb zelf dat als ik games stoned speel voor de eerste keer dat ik erg slecht erin ben. Speel ik ze vaker en krijg ik het allemaal goed door dan is goed te doen om stoned te spelen.

Beter gezegt als ik een game "gemasterd" hebt maakt het niet veel uit of ik stoned ben of nuchter, maar soms speel ik ook weer zo slecht als ik stoned ben dat ik lekker tv ga kijken.

ow dit ging over drank }:O
als ik drink ben ik altijd ergens anders en kan dus niet gamen, auto rijden gaat nog wel net zo goed als het altijd gaat, wel meer concertaties vereist offc. De combinatie drank/wiet is echter af te raden wil je nog goed kunnen functioneren, tenzij je eraan gewend dan :+

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me er wel in vinden dat het met wat drank het net wat beter gaat. Ik ga iets agressiever en met meer risico's spelen wat met Battlefield vaak wel succes heeft, althans bij mij dan op een 1 of andere manier. Maar aangeschoten of erger is het niet te doen natuurlijk, ik drink vooral wijn, hooguit twee glazen dan.

Misschien zit het ook wel tussen de oren, who cares het zijn de resultaten die tellen :P

Trouwens, hoewel ik vrij veel koffie drink is dat toch een dooddoener voor mij, vermindert de concentratie heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:12
gamen...? alcohol....? VIB RIBBON!
Vib Ribbon (psx) is een must voor elke zichzelf respecterende alcoholverslaafde gamer. :)

Spel zal wel lastig zijn nog te vinden, maar absoluut de moeite waard.

edit: zo zie je trouwens, hoeveel mensen hier op got wel niet alcoholist zijn enzo.. :P

[ Voor 18% gewijzigd door warcow op 30-10-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:38

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik poolde ook altijd beter met 2 biertjes op. Je wordt iets rustiger denk ik. Daarna wordt het minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik ben n keer op een lan zwaar bezopen geweest na het stappen daar, en een maat had toen n filmpje gemaakt terwijl ik TMN aan het spelen was. Ik weet er niet veel meer van af maar ik reed echt overal tegenaan, als ik iets zag dan volgde ik dat met mijn hoofd en was verbaast als ik het opeens niet meer zag (omdat ik naast het scherm keek), ik knalde tegen een muurtje aan en ik probeerde met mijn rechterhand de auto in z'n achteruit te zetten maar toen ik de pook niet vond keek ik zo, en drukte op de S toets om dan zo maar achteruit te gaan.

In BF2 hap ik wat meer op wat er om me heen gebeurt, normaal als ik lig te campen en ik zie n lege tank staan verderop laat ik em lekker staan, maar dan pak ik hem met een zipline bijvoorbeeld. Of dat ik veel sneller achter enemy's aanren die ergens achter lopen te schuilen om te reloaden, en ze dan met een shotgun af schiet oid.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:06

Hu9o

Schokkend

The Widow Maker schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:38:
Ik ben n keer op een lan zwaar bezopen geweest na het stappen daar, en een maat had toen n filmpje gemaakt terwijl ik TMN aan het spelen was. Ik weet er niet veel meer van af maar ik reed echt overal tegenaan, als ik iets zag dan volgde ik dat met mijn hoofd en was verbaast als ik het opeens niet meer zag (omdat ik naast het scherm keek), ik knalde tegen een muurtje aan en ik probeerde met mijn rechterhand de auto in z'n achteruit te zetten maar toen ik de pook niet vond keek ik zo, en drukte op de S toets om dan zo maar achteruit te gaan.

In BF2 hap ik wat meer op wat er om me heen gebeurt, normaal als ik lig te campen en ik zie n lege tank staan verderop laat ik em lekker staan, maar dan pak ik hem met een zipline bijvoorbeeld. Of dat ik veel sneller achter enemy's aanren die ergens achter lopen te schuilen om te reloaden, en ze dan met een shotgun af schiet oid.
filmpje :? :P

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59

bAdmuTs

mAzE

The Widow Maker schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:38:

Filmpjes zijn ervoor om te delen :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat is er nou mooier dan Legaal Dronken Rijden? :P
Pagina: 1