[MCE] geen receiver voor keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik heb geen receiver voor m'n Remote Keyboard voor Windows MCE. Wel heb ik de keyboard zelf.

Dit is de MCE keyboard van Microsoft: http://www.microsoft.com/...are/RemoteKeyboard_lg.jpg

Dit is de receiver(die alleen in combinatie met een afstandbediening is:
http://www.ravishi.com/im..._remote_with_receiver.jpg

Het is raar om zo'n pakketje met afstandbediening en reciever te gaan kopen, aangezien op die keyboard al een opgebouwde afstandbediening zit.

Is het mogelijk om een andere receiver te gebruiken dan die van Microsoft?

Verwijderd

Die reciever bij de afstandbediening werkt gewoon met infra-rood. Is dat toetsenbord ook IR dan?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Afaik kun je geen andere receiver gebruiken, het is geen standaard IR signaal.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Djerique
@ Shadow: Ja, het toetsenbord is IR

@ StevenK: heb je zelf een MCE met een receiver dan?

• StevenK
Djerique schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:51:
@ Shadow: Ja, het toetsenbord is IR

@ StevenK: heb je zelf een MCE met een receiver dan?
Yep; die afstandbediening is al tijden stuk, maar het toetsenbord werkt nog steeds.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Djerique
Wat zijn je ervaringen van ht toetsenbord? Is het voor mij de moeite waard om zo'n receiver aan te schaffen?

• StevenK
Djerique schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:09:
Wat zijn je ervaringen van ht toetsenbord? Is het voor mij de moeite waard om zo'n receiver aan te schaffen?
Ik denk niet dat mijn ervaringen representatief zijn, want ik gebruik het ding primair als afstandbediening op tv te kijken.

• Djerique
Is er geen alternatieve IR reciever van deze keyboard? Werk Microsot met een eigen standaard of zijn alles IR recievers hetzelfde?

De tv bijvoorbeeld kan ook nog van 10 meter afstand bedient worden door een afstandbediening en dat is ook IR.
Pagina: 1