Ticketprinter gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik ben opzoek naar een printer die voorgedrukte toeganskaarten kan bedrukken met datum/tijd/plaats enz.

Nee ik wil geen illigale concertkaartjes gaan maken, maar is voor een theatershow hier op mijn werk.

Weet iemand of deze bestaan? Vast wel maar ik kan ze nergens vinden, het enige wat ik tegenkom zijn printers voor (kassa) bonnetjes.

Twitter | Linkedin

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is afhankelijk van de grootte van de toegangskaarten. Want je kan ook eenmalig een A4tje uitprinten, 1000x laten kopieren voor weinig en dan via een Word-template deze kopieen weer als print-papier gebruiken op de daarvoor bestemde plekken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dat zijn thermolint (spelling?) printers. Zebra heeft ze.

Ey!! Macarena \o/

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
MAX3400 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:54:
Is afhankelijk van de grootte van de toegangskaarten. Want je kan ook eenmalig een A4tje uitprinten, 1000x laten kopieren voor weinig en dan via een Word-template deze kopieen weer als print-papier gebruiken op de daarvoor bestemde plekken.
Is niet echt een optie, de kaartes moeten er zo kant en klaar uit komen rollen zonder dat we ze nog uit moeten snijden.
RaZ schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:57:
Dat zijn thermolint (spelling?) printers. Zebra heeft ze.
Ik heb even op hun site gekeken maar dit zijn meer de printers om etiketten mee te printen. Ik zoek echt een printer waar de kaartes, ongeveer op papier van 160 grams, al op een rol of opgevouwen in de printer kunnen en van daar de datum/tijd enz er op printen

Twitter | Linkedin

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Evil M@V schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:05:
[...]

Ik heb even op hun site gekeken maar dit zijn meer de printers om etiketten mee te printen. Ik zoek echt een printer waar de kaartes, ongeveer op papier van 160 grams, al op een rol of opgevouwen in de printer kunnen en van daar de datum/tijd enz er op printen
De ticket van TicketService worden ook met dit soort printer geprint hoor. Is ook thermolint. Het lint zit op rol, de kaarten zig/zag of ook op rol. Heb jaren lang met zo'n ding gewerkt. Doet precies wat jij wilt.
Afbeeldingslocatie: http://www.retel.it/images/prodotti/IDAuto/Stampanti/Zebra106S.jpg
Dit ding heb ik gebruikt op m'n vorige werk inderdaad voor stickers. 4x6" Maar je kan er alle mee printen. 160grams is peanuts voor zo'n ding trouwens. Kan nog dikkere formaten aan dan dat.

Ey!! Macarena \o/

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-02 18:57
Ik zie steeds zo'n eritante reclame over zo'n ding, maar kan niet op de naam komen 8)7

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

hello_moto schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:40:
Ik zie steeds zo'n eritante reclame over zo'n ding, maar kan niet op de naam komen 8)7
Dymo?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-02 18:57

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 15:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dymo doet voor zover ik weet alleen stickers

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:15

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Bij de lotto en staatsloterij gebruiken ze speciaal voorbedrukt thermisch papier, daar zijn helaas wel speciale printers voor ontwikkeld, maar wat jij zoekt is eventueel ook mogelijk met een matrix printer. Het papier kan dan evt voorbedrukt en wel ingevoerd worden, ofwel aangevoerd door middel van tractorfeed (papier met van die gaatjes en afscheurrandjes aan de zijkant, of als je een goede matrixprinter hebt gewoon door middel van drukrollen.
Het is dan alleen een kwestie van eenmalig de printer goed instellen op het formaat etc en dan kun je aan de slag.
Thermisch is ook goed mogelijk echter is het dan vaak wel een heel stuk duurder.
Tevens is het zo dat thermisch vaak een stuk langzamer is ten opzichte van een goede matrixprinter.
http://www.epson.nl/product/printer/epson_fx-890/index.htm

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 09:06 ]

Pagina: 1