Toon posts:

[AXIS211] geschikte record programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een network camera, een AXIS211, en heb een programma nodig die de video registratie opneemt en opslaat in een video bestand op een server. ( deze camera word gemonteerd als beveiligings camera).

nu leverd axis zelf software er bij, maar deze slaat de bestanden op als JPEG, per frame, dus na een dag heb je een paar miljoen afbeeldingen.

kent iemand anders nog een goed programma die ik kan gebruiken?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De camera kan ook zelf MPEG4 filmpjes maken en die opslaan, gecombineerd met motion detection. Is mischien handiger :P

Anders is er 'Motion', (motion.sf.net meen ik), dat ook motion detection doet en als source o.a. axis streams kan gebruiken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:32:
De camera kan ook zelf MPEG4 filmpjes maken en die opslaan, gecombineerd met motion detection. Is mischien handiger :P

Anders is er 'Motion', (motion.sf.net meen ik), dat ook motion detection doet en als source o.a. axis streams kan gebruiken.
niet met het programma dat AXIS levert... motion na gekeken, is voor linux... heb een server 2003 >:)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Programma dat axis levert? Als het goed is kun je dat op de cam zelf instellen.. webinterface enzo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:39:
Programma dat axis levert? Als het goed is kun je dat op de cam zelf instellen.. webinterface enzo.
idd... dat bedoelde ik ook.. sorry.. moet iets anders hebben stomme jpeg... |:( |:( |:(