Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung X680 problemen met bestandsoverdracht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heb (of beter gezegd de pa van m'n vriendin heeft...ik mag het weer uitvissen :+ ) een Samsung X680, en we hebben een bluetooth dongle gekocht, met daarop dan Bluesoleil v2.0, was meegeleverd...

alles werkt perfect, ik kan connectie maken met mijn gsm, ik zie zo'n schoon geel stippelijntje tss die oranje bol en m'n gsm in bluesoleil (je weet wel wat ik bedoel...) ze 'pairen' prachtig mooi, alles zonnegeur en maneschijn..

Maar ik kan niet door m'n bestanden bladeren vanop mijn gsm :(

Als ik dus op 'opties' bij 'computer vanessa' (ja zo noemt die pc nu eenmaal) op 'door bestanden bladeren' klik, dan maakt hij mooi verbinding (dat duurde een kwartier voor dat werkte dat was een groot succes :+ ) maar dan zie ik "leeg" verschijnen... :(

Heel die Help doorgelezen, heb de mapskes waar m'n muziek staat gedeeld gezet, met lage beveiliging alle machtigingen blablabla

Niets :(

heb héééééééééél m'n hard disk gedeeld gezet...nog altijd niets

Toen las ikd at die microsoft drivers 'fantastisch' waren. Bluesoleil eraf, een startup later usb er weer in...windows xp herkent hem niet :(

In configuratiescherm staat er geen stukske 'bluetooth' en de fameuze 'fsquirt.exe' staat niet op mijn xp (allé de versie van m'n vriendin...)

dusja dan maar gedacht laat ik ff systeemherstel doen, mss door die bluesoleil erop gezet te hebben is heel m'n systeem in de war, en is mss die fsquirt overschreven of zo (wie weet)

nog een startup later, herkent hij hem nog niet, fsquirt.exe is nergens te bekennen 8)7

dussssssss weer bluesoleil erop...

weer een startup later ben ik weer bij af 8)7 hij herkent alles schoon, maar ik kan geen bestanden verkennen met mijn gsm...(ik kan btw wel door op 'bestandsoverdracht' in bluesoleil te klikken in de mapskes op m'ng sm kijken, maar die zijn toch allemaal leeg...joepiyahéé)

nouja nu ben ik aardig gefrustreerd, en blij dat het winteruur is, dan heb ik morgen een extra uur slaap :+

Als er iemand weet wat ik precies verkeerd doe krijg je m'n eeuwige dankbaarheid en spaar je het leven van een onschuldige bluetooth 'dongle' en bijhorende pc en gsm :X :(

alvast bedankt!

(BTW ik zie dat m'n vriendin sp1 heeft (home edition) hoop dat het hier niet aan ligt want heb niet veel zin om hier een andere xp op te zetten aangezien haar HD niet gesplit is en ik geen 500CDtjes ga branden :+ )