Toon posts:

Draadloos probleem bij laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop.
De laptop in kwestie heeft een geïntegreerde wireless kaart ( intel centrino ).
Nu, dit is het probleem: Ik kan gewoon maar geen verbinding krijgen met mijn router en ik weet echt niet waaraan dit zou kunnen liggen. Ik heb de draadloze kaart ingeschakeld op de laptop, de instellingen zijn allemaal juist, ... .

Maar de draadloze kaart vindt de hele tijd zogezegd geen routers of iets dergelijks. Waaraan zou dit kunnen liggen ? Het betreft een MEDION laptop: model MD95500.

Alvast bedankt,

Gerritske

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Op veel laptops zit er een switch of een toetsencombo met de FN toets om wireless aan/uit te zetten...

Zoek daar is naar... en RTFM... daar staat het zeker in...

Home Assistant Configuratie V&A

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nu niet gaan lachen, maar staat je router wel aan?

Hoever ben je met de laptop van de router verwijderd? Hoe weet je dat de instellingen juist zijn? Is de router beveiligd dmv een key of op een andere manier zodat deze niet door een ander kan worden gevonden?

ARME AOW’er

• scorenborgo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06-2025
Controleer ook even op welk kanaal de router staat. Wil wel eens voorkomen dat deze buiten de range van de laptop valt.

Verwijderd

Drivers geupdated ? Windows geupdated ?

Hoe staat je router ingesteld ? Met name de beveiliging.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost,

toch bedankt voor de reacties. Het lag aan een instelling van de beveiliging van mijn wireless kaart. Ik heb alles eens opnieuw ingesteld en nu werkt het fatsoenlijk.

Gerritske

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nooit meer zeggen dat "alles juist staat" als het niet zo is. Check, check, doublecheck. :)

ARME AOW’er

Pagina: 1