Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Sinds ongeveer 1 1/2 jaar maak ik gebruik van een Motorola V550. Een erg fijn toestel, met name vanwege zijn grote toetsen..(ik heb nogal dikke vingers.. ;) ) Echter, na 1 1/2 jaar begint de batterij steeds minder lang mee te gaan, en begint het toestel zo nu en dan te haperen...tijd voor een nieuwe dus.

Nu moet een nieuwe telefoon eigenlijk aan de volgende eisen voldoen,

- Ik moet ermee kunnen bellen en sms'en
- De batterij moet het zonder opladen lang kunnen uithouden
- Hij moet heel stevig en robuust zijn.
- Hij moet niet van die kleine toetsen hebben
- Kleurenscherm

Verder hoef ik geen camera oid, heb een goeie digitale camera waar ik alle foto's mee schiet, dit is op een telefoon voor mij alleen maar geldverspilling. Ook dingen als bluetooth en infrarood hebben voor mij geen echt toegevoegde waarde.

De telefoon moet dus wel erg stevig zijn, aangezien hij nogal intensief gebruik wordt, en hij moet relatief grote toetsen hebben.

Verder is het verstandig om te vermelden dat de telefoon €100,- mag kosten. Eventueel ben ik bereid daar een paar tientjes overheen te gaan, mits dat echt een groot verschil uitmaakt.

Nu heb ik natuurlijk al gezocht, en er zijn genoeg telefoons die aan mijn eisen voldoen (bellen, sms'en, niet te kleine toetsen) het enige waar ik over twijfel is het gedeelte over het stevig en robuust zijn.

Wat raden jullie, de kenners, mij aan als nieuwe gsm?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Je kan toch ook gewoon een nieuwe batterij halen als het toestel bevalt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee, de telefoon heeft nog meer gebreken, zo heb ik bijvoorbeeld ook de helft van de tijd geen bereik met dat ding meer. (Slechte ontvangst oid) Verder heeft de telefoon te weinig geheugen voor het onthouden van sms'jes of telefoonboek contacten.

Het moet dus echt een nieuwe gsm worden.. :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://images.techtree.com/ttimages/story/nokia-5140-ft.jpg
Nokia 5140 ofzo.

Verwijderd

Anders kom je uit op een Nokia 6021.
Prima toestel, bevalt veel mensen prima, en toch een stukje degelijker dan de gemiddelde Samsung....

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 09:01

Kvn

Waarom een kleurenscherm als je enkel belt en sms't?

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-11 20:29
http://kruidvat.belcentive.nl

Hier een wel geinige aanbieding met de Nokia 3120... Tele2 toestellen zijn simlockvrij... alleen wel zorgen dat je het Tele2 simkaartje activeert anders krijg je een boete ofzo maar daarna kun je die rustig aan de kant leggen... Ik heb deze ook besteld en voldoet wel aan je eisen denk ik :)
Pagina: 1