Tweakers.net crasht Firefox

Pagina: 1
Acties:

• Kolky1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Sinds een tijdje ondervindt ik de volgende problemen thuis en op mijn werkplek. Als ik via mijn gepersonaliseerde google startpagina op de tweakers.net link klik, laadt de pagina half en hangt firefox zich op. Het rare is dit gebeurd niet elke keer maar als het gebeurd dat mijn firefox hangt, dan is het als ik tweakers.net bezoek. Laatste heb ik mijn firefox geupdate naar 2.0 waar ik hoopte deze problemen niet meer te ondervinden, maar nog steeds crasht mijn firefox onderverwachts bij het klikken op de link van tweakers.net. Zodra firefox crasht hangt het in een soort van loop, 10 minuten aan laten staan veranderd niks behalve meer geheugenverbruik van firefox. Nu zou je zeggen dit is een firefox probleem, maar ik heb al vele websites bezocht en tweakers.net is de enige die het voor elkaar krijgt.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen..

Groeten,

Kolky1

P.s. Als ik over de tweakers.net homepage praat, heb ik het over de frontpage & nieuws pagina's

[ Voor 24% gewijzigd door Kolky1 op 30-10-2006 08:56 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

En als je direct naar http://tweakers.net gaat, zonder te klikken op de link op de gepersonaliseerde link van de startpagina?

^^
Bovenstaande is niet echt een 'oplossing', maar is wel onderdeel van het bepalen waar het probleem is ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Motrax op 30-10-2006 08:58 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hmm... nog niet meegemaakt. Wel zien de links in the bovenbalk er vreemd uit (wordt een blokje bij clicken)..

Dit na de merge van afgelopen week....

Maar eh.. firefox is gewoon soms onstabiel. Gooi maar eerst eens al je cache e.d. leeg.

Wat ook zeker nog kan helpen en ook al heel veel mensen heeft geholpen in het verleden (niet specifiek natuurlijk bij tweakers.net) is het verwijderen van het FF profiel.

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:14
Je moet bij zoeken, het groene knopje op rood zetten. Volgens mij is dit al vaker langs gekomen. ;)

• Kolky1
Motrax > Mijn firefox crasht in dit geval niet maar zoals ik vermelde, het probleem is vrij 'random'. Laten we zeggen 1 op de 4 / 5 keer crasht ie.

Darth Malak > ik heb geen tweakers.net profiel, en ik post vrij weinig op het forum :X

L-Vis > Groene / rode knopje ? huh...

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kolky1 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:04:
Motrax > Mijn firefox crasht in dit geval niet maar zoals ik vermelde, het probleem is vrij 'random'. Laten we zeggen 1 op de 4 / 5 keer crasht ie.

Darth Malak > ik heb geen tweakers.net profiel, en ik post vrij weinig op het forum :X

Er is een merge geweest tussen de accounts op de FP en GoT, als je inlogt op 1 van beide, ben je ook op de andere ingelogt.

Groene knopje heeft te maken met het aan/uit zetten van de Ajax implementatie op de FP. Deze zit bij de search, linksonderin, net boven de poll. Rood is uit, groen is aan (standaard).

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Kolky1
Mijn 'knopje' staat op groen in dit geval. Ik zal eens kijken of hij vandaag nog crasht als ik hem op rood heb staan.

Raar dat Ajax het probleem zou kunnen zijn, ikzelf werk ook weleens aan websites waarin ik Ajax implementeer en heb er nog nooit last van gehad.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:56

crisp

Devver

Pixelated

Dit soort problemen worden ook vaak veroorzaakt door extenties; heb je extenties en zo ja welke?

Het Ajax probleem speelde in Firefox 1.0.x en was al in 1.5 opgelost

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 30-10-2006 09:28 ]

Intentionally left blank

• Kolky1
Voordat ik Firefox 2.0 installeerde maakte ik alleen gebruik van 'Mouse Gestures' en sinds 2.0 heb ik ook 'FireBug' geinstalleerd. Maar het probleem deed zich al voor die laatste addon zich voor. Ook heb ik de standaard addon van firefox 'Talkback' aanstaan. (alhoewel ik daar geen bericht ofzo van gezien heb dat hij iets stuurt..)

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Kan zijn maar ik heb het ook helemaal niet of je tweakers profiel of account.

Gooi nu maar eens je cache e.d. leeg en verwijder je oude FIREFOX profiel.

Ik heb trouwens ook geen iedee waar ze het over hebben... rooie/groene knop... Ik krijg hem niet gevonden in ieder geval.
Kolky1 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:04:

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2006 10:49 ]

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:14
Als je aan de linkerkant kijkt zie je een balk met links van oa: Nieuws, Reviews en pricewatch. Daar onderaan staat een zoekschermpje met een rood of groene knop. Ik meen me te herinneren dat je deze op rood moet zetten in FF.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat roodgroene knopje kan iedereen met een FF-versie van 1.5 of later (dat is: iedereen, als het goed is) negeren: crisp in "Tweakers.net crasht Firefox" :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Kolky1
Een halve week verder, het probleem is sinds het wijzigen van het knopje van groen naar rood niet meer opgetreden. Raar dat alleen bij tweakers.net deze ajax ondersteuning niet werkt?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:56

crisp

Devver

Pixelated

Kolky1 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:14:
Een halve week verder, het probleem is sinds het wijzigen van het knopje van groen naar rood niet meer opgetreden. Raar dat alleen bij tweakers.net deze ajax ondersteuning niet werkt?
Hij werkt bij het meerendeel van onze Firefox gebruikers toch prima hoor :?

Intentionally left blank

Pagina: 1