Toon posts:

Racestuur: Ferrari of MS?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan zo'n racestuur te gaan kopen (force feedback enzo) en ik las hele goede dingen over zowel het Ferrari stuur als het stuur van Microsoft.

Wie (heeft er zo een en)kan een mening geven?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57
Logitech Wingman FF...

Sorry :-)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik heb dus de MS, zeer tevreden over!

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

mmm... uit meeste van die tests blijkt dat ferraristuur van, wat is het? guillemot ofzo? met force feedback het beste te zijn (op 1 moeilijkleverbare na die heel duur is) zijn niet force feedback variant was een ramp. Ik vindt logitech wel lekker in de hand liggen, maar volgens mij gaat het bij die ferrari vooral om de mooie F1 versnellingskleppen en de pedalen die goed zijn.
Bij de nieuwe Mediamarkt alexandrium in rotterdam staan ze allemaal op een rijtje, kun je ze allemaal voelen.

Verwijderd

ik heb die van ferrari en bevalt perfect maar als je naar een winkel gaat en beide sturen ff in de handen neemt weet je al genoeg :) de keus is dan meteen duidelijk
: die van guillemot dus

Verwijderd

Tweakers.net heeft onlangs het ferrati stuurtje gerieviewd.
http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=132

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Ik zag in een duits gameblad een nieuwe Guillemot/Thrustmaster Ferrari wiel staan. Zag er veel mooier uit als die ze nu hebben, naam: 360 Modena, misschien kan je daar wat mee, stond geen release datum bij :(.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

er komt ook binnenkort een opvolger van het Logitech FF-wheel, die komt eind zomer/begin herfst, er staan wat plaatjes en info van op http://www.joy-stick.net /
Het beste FF-stuur dat op dit moment verkrijgbaar is, is de ACT-Labs Force RS, deze kost echter wel 450,-

Verwijderd

ACT-Labs Force RS

jah, die bedoelde ik dus, hij is echt vet, maar slecht verkrijgbaar, ziet er STEVIG!!! uit

Verwijderd

Bloody-Titan; de force RS is o.a. te krijgen bij www.act-labs.com en www.dimensionplus.nl

Verwijderd

Ik heb op de Act Labs alle momenteel in Nederland verkrijgbare stuurtjes (op wat vage, goedkope 'merken' na dan) al eens mogen testen en ik vond het Ferrari FFB stuurtje van Guillemot ook de beste. Het is alleen jammer dat de pedalen niet zo goed zijn, maar dat went.

Als je een non-FFB stuur wilt, dan raad ik je de Thrustmaster Formula T3 / Pro aan.

De Act Labs moet ik toch ook eens gaan testen, heb ik al veel positieve verhalen van gehoord :)

O ja, weet iemand een internetsite waar dat nieuwe 360 Modena stuurtje genoemd wordt? Ik ben er namelijk erg nieuwsgierig naar...

Verwijderd

[REAL]Maranello; op http://web.planet.nl/specials/e3/hardware.shtml staat een stukje over de 360 geschreven en er staan 2 plaatjes, het stuurwiel ziet er prachtig uit, maar de rest (het zilvere met de motor, pots etc) is vrij lelijk.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:46
Is dat die T3 versie? Kan het slecht zien, in GameStar of PC Action ( duitse mags. ) was hij helemaal zwart namelijk, net als de T3.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Het stuur ziet er inderdaad errug vet uit. De base is wat minder, maar volgens mij is dit de goedkope versie (de base lijkt erg op de Thrustmaster Formula Sprint).

De FFB versie gaat er misschien (hopelijk) beter uitzien.
Pagina: 1