Ik heb al meerdere problemen gehad met mijn xp installatie maar nu kom ik echt niet meer verder.
Ik heb het volgende systeem
(nieuwe) 160 GB IDE schijf
1024 MB intern
AMD Athlon 64 3000+
XFX Gforce 6600 512 MB
DVD rewriter
CD rewriter
Abit fatal1ty AN8 sli
Ik probeer XP te installeren en elke keer kom ik tot de eerste reboot als de schijf geformateerd is en de setup bestanden gekopieerd zijn.
Na de reboot komt de PC niet voorbij de memorycheck. Pas na een reset start de computer goed op. Wanneer hij goed opstart geeft hij bij het opstarten van de boot devices de volgende fout:
Schrijfleesfout Druk ctr+alt+del om opnieuw op te starten
soms krijg ik ook de fout melding:
fout bij het openen van de setup bestanden
de bovenste foutmelding krijg ik het meest en ik kan niet verzinnen waarom hij soms andere foutmeldingen geeft.
Ik heb dit geprobeerd met meerdere IDE kabels, meerdere HDD's ( allemaal IDE ) en meerdere windows cd's.
In beide rom drives.
Ook heb ik geprobeerd om de ram module in een ander slot te zetten, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb een memory check gedaan op de ram module en die lijkt goed te zijn. Ik heb helaas niet de luxe om een andere module te proberen.
Als iemand nog nuttige tips heeft, graag!!
Alvast bedankt
Ik heb het volgende systeem
(nieuwe) 160 GB IDE schijf
1024 MB intern
AMD Athlon 64 3000+
XFX Gforce 6600 512 MB
DVD rewriter
CD rewriter
Abit fatal1ty AN8 sli
Ik probeer XP te installeren en elke keer kom ik tot de eerste reboot als de schijf geformateerd is en de setup bestanden gekopieerd zijn.
Na de reboot komt de PC niet voorbij de memorycheck. Pas na een reset start de computer goed op. Wanneer hij goed opstart geeft hij bij het opstarten van de boot devices de volgende fout:
Schrijfleesfout Druk ctr+alt+del om opnieuw op te starten
soms krijg ik ook de fout melding:
fout bij het openen van de setup bestanden
de bovenste foutmelding krijg ik het meest en ik kan niet verzinnen waarom hij soms andere foutmeldingen geeft.
Ik heb dit geprobeerd met meerdere IDE kabels, meerdere HDD's ( allemaal IDE ) en meerdere windows cd's.
In beide rom drives.
Ook heb ik geprobeerd om de ram module in een ander slot te zetten, maar ook dat mocht niet baten.
Ik heb een memory check gedaan op de ram module en die lijkt goed te zijn. Ik heb helaas niet de luxe om een andere module te proberen.
Als iemand nog nuttige tips heeft, graag!!
Alvast bedankt