Toon posts:

Bellen vanaf de pc gebruik makend van eigen voip gateway

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje waar ik na even googlen nog steeds niet helemaal uitkom.
Het gaat om het volgende:
Sinds kort heb ik een tiscali ADSL en BELLEN abonnement. Gisteren heb ik het telefonie gedeelte geactiveerd. Dit werkt perfect. Maar nu wil ik graag doormiddel van mijn pc gebruik maken van de voip gateway. Na even googlen ben ik erachter gekomen dat ik met mijn modem
(de Zyxel model : P-2602H-D1A) het mogelijk is om doormiddel van een softphone ( bijv. SJPhone ) zoiets op te zetten. Alleen is de configuratie echt hell. Ik heb zelf helemaal niets met telefonie/voip en zou graag willen weten hoe ik de SJPhone nu moet instellen.
Is er hier iemand die weet welke informatie waar gezet moet worden of heeft iemand wel via google een mooie handleiding kunnen vinden?

Alvast bedankt.
Groetjes,
LuukSkywalker

Ps. Ik draai op windows xp SP 2 voor de volledigheid:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Lees even de regels door gaarne.

Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur je eigen topic weer naar boven te halen. En je legt niet echt uit wat je al geprobeerd en gevonden hebt voor je eigen vraag. Verdiep jezelf eerst even in wat dingen en probeer wat te vinden (het komt niet uit je tekst in iedergeval).

Owja, en vooral dit stukje wil ik even aanhalen:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Het lijkt wel een mailtje wat je ons schrijft hier....

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.