[BF2(142)]15fps hapering

Pagina: 1
Acties:

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 17:00

Fab1Man

Live life to the fullest

Topicstarter
Ik heb dit probleem in zowel BF2 als BF2142. Ik speel het spel gemiddeld op 80, 90 fps alles op high en 4x anti-aliasing en na een willekeurige tijd schakelt de framerate helemaal omlaag op STATISCH 15 fps en het spel "lagt" dus. Na luttele seconden is het over, maar dit is gewoon steeds.
Mijn systeem:

Core 2 Duo E6400
Nvidia 7800GS
2GB Ram

Ik heb dit probleem ook op een andere pc gehad waar alleen de processor anders was. Dit was toen een P4 2.8Ghz en 512kbyte cache.

Nu aan jullie de vraag of jullie dit ook hebben en wat er eventueel tegen te doen valt. Via de search kom ik er ook niet wijs uit en google helpt ook niet.

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Ik heb dit probleem dus ook, heel irritant steeds die slowdown...

IK heb een Core 2 Duo E6400 @ 3,08Ghz
Nvidia 7900 GTO @ GTX+
2GB Ram

Ik heb echt al van alles geprobeert, bios flash, alle overclocks resetten, niets hielp.

Nu was ik gister eens met instellingen aan het prutsen: wat blijkt, als ik de anti-aliasing uitzet, is het probleem ook weg. Maar dat is natuurlijk niet echt een oplossing, ik heb deze kaart niet gekocht om zonder AA te spelen...

Hopelijk ligt het dan aan de drivers, en wordt het in nieuwe drivers opgelost. Probeer het eens zou ik zeggen, als de lag weg is als je de AA uitzet, moet je maar eens kijken of je het probleem ook nog hebt met andere drivers.

(Ik draai op 91.47 WHQL, de nieuwste WHQL drivers)

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Ik heb echt zwaar performance problemen met de BF2 Series. Voor een of ander reden loopt het spel wel super alleen het opstarten en de GUI loopt echt ruk.

Als ik BF2142 start kan ik wel 6 minuten!! wachten voordat dat 2 potig beest zn kop laat zien. Waarbij mn broertje met veel mindere specs het vrijwel direct te zien krijgt. Ook als ik door de menus heen click duurt het enkele seconden voordat je weer iets kunt doen. Ik heb een A64 3400+ / 1gb / 6600GT PCiE / SATA hdd. Elk andere spel loopt goed.

Zijn er bekende issues met de BF2 reeks of specifiek BF2142 ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X