Toon posts:

Duron geen potlood kan ook anders !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb in het begin ook steeds tot vandaag moeten inkleuren.
heb nu wat anders gedaan je moet het wel durven anders moet je het niet doen je pak een 15 watt soldeer boutje met een rechte stift even een drupeltje soldeer op de stift
niet te veel en dan op de l1 brug werkte in een keer is wel gewaagd was het gewoon beu !!
nu is het niet meer nodig om hem in te kleuren...

Soldeer ze!

Verwijderd

Als je daar zin aan hebt...
Maar inkleuren is makkelijker, veiliger, ongedaan-maakbaar, goedkoper, enz...

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
een vaste hand vereist!
lol!

wel een beeeetje risico vol hè ;)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
je oke mischien heb je gelijk om de paar weken steeds opnieuw kleuren en heeft ook nadelen om steeds die koeler eraf te halen je core kan kapot gaan als je steeds die koeler erraf moet halen wat ik gelezen dat vele tweakers hun core met verwijderen van hun koeler wat ik heb is eenmaal ja dit kan je niet vewijderen maar lig ik niet wakker van en die cpu kosten bijna niets meer.

Verwijderd

Waarom zo moeilijk???

Inkleuren met potlood, controleren of het goed werkt, dan kleurloze nagellak erover..

t'leven isniezomoeilijk..... 8-)

Verwijderd

ik heb de mijne (700) 3 maanden geleden gepotlood,ik snap niet waarom dat dan nog een keer zou moeten, hij loopt gewoon mooi op 900!
(8>

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:15
me2

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
me3 , sinds ik mijn Duronnetje heb, heb ik maar 1x hoeven kleuren. Loopt nogsteeds lekker stabiel

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Ik heb ook het probleem dat ik om de zoveel maanden opnieuw moet kleuren.. dit is bestwel irri.. dus denk ook maar dat ik iets vasters ga proberen (nagelak of solderen weet ik nogniet)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

in een andere topic kreeg ik van Scorpionv de tip een tubetje Bison Elektro te kopen. Kost 35,-. Daar zit volgens mij 5 gram zilver prut in waar je heel je leven dus mee kan doen. Dit spul is speciaal om verbindngen te maken. Als je het met een naald aanbrengt loop je bijna geen risico.

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Is ook wel een aanrader voor de ABIT borden deze verbindingslijm. Mijn bord wil namelijk multiplier 6 en 6,5 niet pakken (is een bekend ABIT prob). Ik draai nu dus op 5,5. En de volgende stap is 7 waar die dus problemen geeft vanwege m'n FSB.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Is een bekend abit prob ??? Doet ie bij mij anders perfect hoor

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
Op woensdag 31 januari 2001 16:30 schreef cybergod het volgende:
je oke mischien heb je gelijk om de paar weken steeds opnieuw kleuren en heeft ook nadelen om steeds die koeler eraf te halen je core kan kapot gaan als je steeds die koeler erraf moet halen wat ik gelezen dat vele tweakers hun core met verwijderen van hun koeler wat ik heb is eenmaal ja dit kan je niet vewijderen maar lig ik niet wakker van en die cpu kosten bijna niets meer.
Leestekens? :?

Maar potlood werkt voor mij prima.
Ook nog steeds op eerste keer kleuren sinds september.

Verwijderd

Ja 1 keertje kleuren met potlood, koeler erop en sindsdien draait het geheel helemaal stabiel :)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

Convoy

g44p

precies 1x kleuren is genoeg

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
toch gaat het later wel eens mis, doordat de standaard koelpasta (siliconen-zinkoxide) een beetje zweet (zo ziet het eruit) en dan je streepjes wat laat uitvloeien. Dit is idd op te lossen met kleurloze nagellak oid. Een ander alternatief is die bison geleidende lijm met zilver erin. Dat heb ik nu ook. Werkt prima, al meerdere processoren mee gedaan. Gebruik nu ook Arctic silver koelpasta, en dat is fijner spul om te verwerken dan die witte toei.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1