Vorige week Toca 3 gespeeld zonder problemen. Nu wil ik weer verder en dat gaat niet.
Alles gaat soepel, het opstarten, intro, menu's, wagen keuze, en dan sta je aan de start.. en krijg ik een dia show inplaats van een soepel draaiende camera.
Dus ik denk ja.. zal wel en ging maar verder met caesar IV en dat gaat prima, Alles in hoogste stand en het draait strak.
Nu wil ik Need for speed Carbon gaan draaien en precies de zelfde dia show als bij toca 3.
Is dit weer zo'n leuke shit elende van Ati zoals vroeger? en moet ik weer ergens een patch downloaden om het weer aan de praat te krijgen.
Hiervoor altijd Nvidia gehad en nooit gezeik met games.
Drivers al verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Drivers only gedaan en later weer met de hele meuk erbij. (panel)
Virus pakket (bitdefender) volledig verwijdert.
Maar het blijft precies het zelfde.
Alles gaat soepel, het opstarten, intro, menu's, wagen keuze, en dan sta je aan de start.. en krijg ik een dia show inplaats van een soepel draaiende camera.
Dus ik denk ja.. zal wel en ging maar verder met caesar IV en dat gaat prima, Alles in hoogste stand en het draait strak.
Nu wil ik Need for speed Carbon gaan draaien en precies de zelfde dia show als bij toca 3.
Is dit weer zo'n leuke shit elende van Ati zoals vroeger? en moet ik weer ergens een patch downloaden om het weer aan de praat te krijgen.
Hiervoor altijd Nvidia gehad en nooit gezeik met games.
Drivers al verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Drivers only gedaan en later weer met de hele meuk erbij. (panel)
Virus pakket (bitdefender) volledig verwijdert.
Maar het blijft precies het zelfde.