Toon posts:

Ati AX800 sommige games wel en andere niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week Toca 3 gespeeld zonder problemen. Nu wil ik weer verder en dat gaat niet.
Alles gaat soepel, het opstarten, intro, menu's, wagen keuze, en dan sta je aan de start.. en krijg ik een dia show inplaats van een soepel draaiende camera.

Dus ik denk ja.. zal wel en ging maar verder met caesar IV en dat gaat prima, Alles in hoogste stand en het draait strak.

Nu wil ik Need for speed Carbon gaan draaien en precies de zelfde dia show als bij toca 3.

Is dit weer zo'n leuke shit elende van Ati zoals vroeger? en moet ik weer ergens een patch downloaden om het weer aan de praat te krijgen.

Hiervoor altijd Nvidia gehad en nooit gezeik met games.

Drivers al verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Drivers only gedaan en later weer met de hele meuk erbij. (panel)
Virus pakket (bitdefender) volledig verwijdert.

Maar het blijft precies het zelfde.

:(

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Weet je zéker dat je ook echt álle driverresten hebt verwijderd? Drivercleaner enzo :)

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:06:

Is dit weer zo'n leuke shit elende van Ati zoals vroeger? en moet ik weer ergens een patch downloaden om het weer aan de praat te krijgen.
Ligt niet aan ATI, maar aan je eigen bak.

- Check of de koeling goed is (download ATiTool om de temps te zien)
- Alle Nvidia shit van je bak af gooien (Register!)
- Dan ATi driver eraf gooien, Reboot, Installeren, Reboot (om zeker te weten dat het goed zit)
- Nog steeds problemen? Probeer eens een oudere catalyst, bijv de 5.13 oid, werkt hier als een dolle
- Mainboard/Sound/Directx etc drivers es checken
- Probeer eens herinstallatie van spellen
- Nog steeds problemen? Format
- Ik neem aan dat je het over legale software hebt want anders kan je de reden zelf wel vinden denk ik.

9700X - X870E Elite - 32Gb 6000C30 - XFX 9070XT - RM850X

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 14:05

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar NFS Carbon is nog helemaal niet verkrijgbaar.

Probeer eens de Ati drivers te reinstallen ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
InfinityG35 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:28:
[...]

Ligt niet aan ATI, maar aan je eigen bak.

- Check of de koeling goed is (download ATiTool om de temps te zien)
- Alle Nvidia shit van je bak af gooien (Register!)
- Dan ATi driver eraf gooien, Reboot, Installeren, Reboot (om zeker te weten dat het goed zit)
- Nog steeds problemen? Probeer eens een oudere catalyst, bijv de 5.13 oid, werkt hier als een dolle
- Mainboard/Sound/Directx etc drivers es checken
- Probeer eens herinstallatie van spellen
- Nog steeds problemen? Format
- Ik neem aan dat je het over legale software hebt want anders kan je de reden zelf wel vinden denk ik.
Al deze dingen al geprobeert.

Format heb ik al 4 keer gedaan. En het spel draaide vorige week nog prima (toca)

En need for speed carbon is een demo van verkrijgbaar en moet natuurlijk ook gewoon kunnen draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Begint wel heel vervelend te worden dat het niet werkt.
Waar kan het aan liggen? Alles draait verder prima behalve games.

bestaat er geen test programma voor een ati kaart om te kijken of er wat mankeert?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:01 ]

Pagina: 1