Ik heb een close up foto van iemands hoofd (jpg). So far so good. Als ik de map waarin dit plaatje staat op minituurweergaven zet, dan zie je in de thumbnail opeens de volledige persoon. Blijkbaar bevat dit plaatje dus meer info dan je in de 1e instantie zou denken. Ik ben dus benieuwd of de informatie alleen op miniatuurniveau beschikbaar is of dat dit wellicht ook in het groot oproepbaar is. Ik vind het iets heel vreemds en het is nieuw voor mij dat er überhaupt extra beeldmateriaal in een jpg plaatje kan staan, maar ik zal wel gewoon nogal achterlopen.
Edit: als ik vernieuwen doe laat hij de thumbnail zien zoals het plaatje er ook uit ziet, doe ik weer vernieuwen dan heb ik weer de extra uitgebreide thumb.
Edit: als ik vernieuwen doe laat hij de thumbnail zien zoals het plaatje er ook uit ziet, doe ik weer vernieuwen dan heb ik weer de extra uitgebreide thumb.
offtopic:
Ik weet niet of hij hier goed staat maar ik kon eigenlijk geen passender subforum vinden
Ik weet niet of hij hier goed staat maar ik kon eigenlijk geen passender subforum vinden
[ Voor 19% gewijzigd door smvs op 29-10-2006 19:08 ]