Ik heb een probleem met de kleur instelling van mijn beeldscherm/ videokaart in Windows XP. Wanneer ik mijn laptop installeer met Windows XP x64 en daarna de drivers werkt alles goed. Mijn laptop scherm geeft in 32-bit kleuren weer. Maar wanneer ik een extern scherm aansluit op mijn d-sub poort schakeld het primaire scherm terug naar 16-bit kleuren.
Het probleem gaat weg nadat ik het externe scherm afkoppel en de drivers van ati opnieuw installeer.
Het is niet mogelijk Windows weer op 32-bit kleuren terug te zetten. Windows denkt dat het op 32-bit staat.
Specs
Acer Aspire 5025
Ati Radeon x700 256mb pci-e mobile
Drivers/ software
Windows XP x64 sp2
6-9_xp64_dd_ccc_35782
Ik heb zowel de mobile als normale catalyst drivers geprobeerd maar niks werkt. Wanneer er een tweede scherm aan gaat functioneerd het primaire scherm op 16-bit kleuren.
Heb via google niks concreets gevonden. Ik heb dezelfde fout nergens op google of tweakers gevonden. Erg vaag dus allemaal. Weet iemand een oplossing?
Het probleem gaat weg nadat ik het externe scherm afkoppel en de drivers van ati opnieuw installeer.
Het is niet mogelijk Windows weer op 32-bit kleuren terug te zetten. Windows denkt dat het op 32-bit staat.
Specs
Acer Aspire 5025
Ati Radeon x700 256mb pci-e mobile
Drivers/ software
Windows XP x64 sp2
6-9_xp64_dd_ccc_35782
Ik heb zowel de mobile als normale catalyst drivers geprobeerd maar niks werkt. Wanneer er een tweede scherm aan gaat functioneerd het primaire scherm op 16-bit kleuren.
Heb via google niks concreets gevonden. Ik heb dezelfde fout nergens op google of tweakers gevonden. Erg vaag dus allemaal. Weet iemand een oplossing?