[Vista] Connectie problemen via Wireless vanaf Vista pc.

Pagina: 1
Acties:

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Ik heb vandaag nogmaals Vista RC2 build 5744 geinstalleerd op mijn acer laptop. Zelfde resultaat als mijn vorige test, na windows update werkt alle hardware.

Echter zit ik met een vervelend netwerkprobleem.

Alles wat ik op mijn andere lan clients probeer te gebruiken werkt niet, remote desktop geeft error na even geprobeerd te hebben (ping geeft geen loss, telnet naar poort werkt), hetzelfde met een networkshare te benaderen, of een domein te joinen.

Via de wired connectie werkt alles perfect, het wireless kaartje is een Intel 2200BG, verbonden via een speedtouch 716, mijn desktop pc, heeft ook een intel kaartje.

Google levert niet echt veel op, firewall aan/uit enz is allemaal hetzelfde resultaat.

Omgekeerd van mijn xp pc naar vista een remote desktop connectie opbouwen lukt wel.

Iemand een gelijkaardig probleem ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Topicstarter
Probleem opgelost, ik heb tijdelijk een linksys router in switch / ap modem gezet en daarop mijn desktop wired en mijn laptop wireless gehangen en de problemen doen zich niet meer voor. Dus het ligt aan de speedtouch of combinatie ermee.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"