Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HOE LOS JE EEN TOEPASSINGSFOUT OP??

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb zins 2 dagen een nieuwe laptop met xp mediacenter erop. uiteraard ben ik van alles gaan installeren inclusief xp updates alleen nou krijg ik na de installaties (van updates en programma's) om de haverklap een scherm in beeld met de volgende teksten:

verclsid.exe - toepassingsfout.

De instructie op 0x7c882fc4 verwijst naar geheugen op 0x7c882fc4. De lees- of schrijfbewerking (''written'') op het geheugen is mislukt.

klik op ok om het programma te eindigen
klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.

dit scherm wordt dan opgevolgd met een het standaard scherm van xp of je een rapport wil verzenden en dit wordt opgevolgd door een scherm met daarin dat ie de fout niet kan herstellen.

ik had een vermoeden dat het in de update's zat van xp maar naar verscheidende systeemherstellen en automatische update's uitgehad te hebben kwam het toch weer terug.

heeft iemand enig idee hoe ik die irritante schermpjes weg krijg zodat ik normaal van mijn nieuwe laptop kan genieten????

mijn systeem is het volgende:

intel celeron duo core 2 T 5600
2048 mb intern geheugen
ATA 120 gig harde schijf
Nvidea GEFORCE GO 7600, 256 mb videokaart
en nog meer maar dat is te vinden op acer.nl met als zoekopdracht: aspire 5684

ik hoop dat iemand mij kan helpen,

met vriendelijke groet,

fluffer...........

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-11 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

1) Niet met CAPSLOCK
2) Niet in dit subforum
3) 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

1) Verkeerde forum
2) Is je shift van je laptop nou al kapot? (FAQ / forum netiquette, zeker nog nooit van gehoord?)
3) Al op google gezocht naar oplossingen? Ik kwam oa. hier op uit:
http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=14084

Angeloonie: GMTA geloof ik ;p

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 29-10-2006 17:56 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry mensen,

ben hier nog niet zo heel lang van lid dus die regels ken ik inderdaad niet. ik zal van de capslock afblijven. ik ben al de hele middag aan het googlen maar kan er eigenlijk niet veel over vinden. de link die scorpie geeft is het volgens mij ook niet echt. ik heb nog geen HP apparaat hierop aan gesloten en de symptonen die op de site staan van microsoft zijn ook niet echt van toepassing op mij.
in welk topic moet dit onderwerp dan wel?? want ik kon vond dit topic toch het meeste bij mij passen.

greetzz....fluffer

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
verkeerd forum, titel in caps

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.