beste mensen,
ik heb zins 2 dagen een nieuwe laptop met xp mediacenter erop. uiteraard ben ik van alles gaan installeren inclusief xp updates alleen nou krijg ik na de installaties (van updates en programma's) om de haverklap een scherm in beeld met de volgende teksten:
verclsid.exe - toepassingsfout.
De instructie op 0x7c882fc4 verwijst naar geheugen op 0x7c882fc4. De lees- of schrijfbewerking (''written'') op het geheugen is mislukt.
klik op ok om het programma te eindigen
klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.
dit scherm wordt dan opgevolgd met een het standaard scherm van xp of je een rapport wil verzenden en dit wordt opgevolgd door een scherm met daarin dat ie de fout niet kan herstellen.
ik had een vermoeden dat het in de update's zat van xp maar naar verscheidende systeemherstellen en automatische update's uitgehad te hebben kwam het toch weer terug.
heeft iemand enig idee hoe ik die irritante schermpjes weg krijg zodat ik normaal van mijn nieuwe laptop kan genieten????
mijn systeem is het volgende:
intel celeron duo core 2 T 5600
2048 mb intern geheugen
ATA 120 gig harde schijf
Nvidea GEFORCE GO 7600, 256 mb videokaart
en nog meer maar dat is te vinden op acer.nl met als zoekopdracht: aspire 5684
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
met vriendelijke groet,
fluffer...........
ik heb zins 2 dagen een nieuwe laptop met xp mediacenter erop. uiteraard ben ik van alles gaan installeren inclusief xp updates alleen nou krijg ik na de installaties (van updates en programma's) om de haverklap een scherm in beeld met de volgende teksten:
verclsid.exe - toepassingsfout.
De instructie op 0x7c882fc4 verwijst naar geheugen op 0x7c882fc4. De lees- of schrijfbewerking (''written'') op het geheugen is mislukt.
klik op ok om het programma te eindigen
klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma.
dit scherm wordt dan opgevolgd met een het standaard scherm van xp of je een rapport wil verzenden en dit wordt opgevolgd door een scherm met daarin dat ie de fout niet kan herstellen.
ik had een vermoeden dat het in de update's zat van xp maar naar verscheidende systeemherstellen en automatische update's uitgehad te hebben kwam het toch weer terug.
heeft iemand enig idee hoe ik die irritante schermpjes weg krijg zodat ik normaal van mijn nieuwe laptop kan genieten????
mijn systeem is het volgende:
intel celeron duo core 2 T 5600
2048 mb intern geheugen
ATA 120 gig harde schijf
Nvidea GEFORCE GO 7600, 256 mb videokaart
en nog meer maar dat is te vinden op acer.nl met als zoekopdracht: aspire 5684
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
met vriendelijke groet,
fluffer...........