Hoi,
om m'n flash kennis wat bij te schaven ben ik bezig met een fotogallerij die fotootjes moet tonen adhv een xml file. Ik heb geen problemen om de foto's uit te schrijven maar ik had graag één foto uitgeschreven gevolgd door een korte delay, daarna volgende foto, enz....
Ik heb wat gezocht op SetInterval maar het lukt me totaal niet om dit werkende te krijgen.
Dit is een voorbeeld van een stukje code:
Hoe ik na elke lus-doorgang een korte loop kan krijgen vind ik niet
heb via google wel oplossingen gevonden maar deze belasten de CPU en vond ik niet optimaal.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
heb geprobeerd de duplicateMovieClip code in een functie te steken en deze aan te roepen via setInterval, maar dit lukt me niet..
graag iemand die me verder kan helpen.
Bedankt!
om m'n flash kennis wat bij te schaven ben ik bezig met een fotogallerij die fotootjes moet tonen adhv een xml file. Ik heb geen problemen om de foto's uit te schrijven maar ik had graag één foto uitgeschreven gevolgd door een korte delay, daarna volgende foto, enz....
Ik heb wat gezocht op SetInterval maar het lukt me totaal niet om dit werkende te krijgen.
Dit is een voorbeeld van een stukje code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ...
myXML.onLoad = function() {
var myMaps = this.firstChild.childNodes;
for (i = 0; i<myMaps[mapCounter].childNodes.length; i++) {
new_tumb = tumb.duplicateMovieClip("tumb"+i, i);
new_tumb._x = 15 + (i*132);
new_tumb._y = 55;
//DELAY 0,4 seconden EN GA VERDER DOOR DE LUS
};
}; |
Hoe ik na elke lus-doorgang een korte loop kan krijgen vind ik niet
heb via google wel oplossingen gevonden maar deze belasten de CPU en vond ik niet optimaal.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
heb geprobeerd de duplicateMovieClip code in een functie te steken en deze aan te roepen via setInterval, maar dit lukt me niet..
graag iemand die me verder kan helpen.
Bedankt!