Toon posts:

PC crasht spontaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen loopt mn pc ongeveer 2 keer per dag te crashen. Hij loopt niet vast, maar alles valt uit en hij blijft op zwart staan (pc blijft dus technisch gezien wel aanstaan). Ik moet resetten om hem weer opnieuw op te starten. De crashen komen op totaal onverwachte momenten; als ik gewoon een beetje zit te internetten of pokeren (net als ik goede kaarten heb natuurlijk) ofzo. Dus niet als ik een of andere zware bewerking aan het uitvoeren ben. Is dit een hardwarematig probleem? Voeding of geheugen bijvoorbeeld. Iemand bekend hiermee?

Ik heb windows xp pro sp2, p4 3gig, 2x 200gig maxtor, asus p4p800 mobo, geforce 6800 en 2x 512mb ddr geheugen. Als er nog informatie ontbreekt of als ie in een verkeerd forum staat, hoor ik het graag voordat ie gesloten wordt.

Mvg,

Thomas

Verwijderd

Heb je iets ge-overklokt? Hoeveel watt is je voeding en welk merk?

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
wacht eens 2 min nadat hij vastliep komt vast nog een bsod achteraan

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:24:
Heb je iets ge-overklokt? Hoeveel watt is je voeding en welk merk?
Niks overgeklokt. Ik heb een High Power (http://www.highpowersupply.com/product-ps-hpc340201.htm) 340 watt

Verwijderd

Topicstarter
DECOY88 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:26:
wacht eens 2 min nadat hij vastliep komt vast nog een bsod achteraan
oke zal het in de gaten houden. tnx

Verwijderd

Dat is niet iets nieuws, mijn pc is zeer traag als ik andere prog openmaak.
en af en toe crasht hij gewoon ook.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Kun je stap voor stap analyseren waar het mis gaat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1