Toon posts:

HELP FOTO GEZOCHT !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,
ik ben op zoek naar een foto, met een hoger dpi dan op internet te vinden.
het is voor een tv programma .
en ik zoek daar dringend een foto voor, van publiek, liefst van een concert..( vind je t leuk je foto terug te zien, levensgroot op tv??)
op deze site kwam ik er 1 tegen die een beetje in de richting kwam. wie kan mij helpen. er is haast bij,(moet t eigenlijk vandaag al hebben) uiteraard kan ik er nog niet teveel over zeggen. maar degene die mij verder kan helpen zou ik willen vragen een mailtje te sturen naar m.teeuwen@shadowdesign.nl met je tel. nr dan kan ik je meer vertellen.
groetjes margje _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 15:19 ]

Verwijderd

Sorry hoor maar benader jij altijd mensen zo? Misschien moet je eerst de FAQ doorlezen over hoe je een fatsoenlijke TS maakt en welke inhoud dat moet hebben. :X

• vanenkelen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-01 18:56

vanenkelen

uhmmm.....speechless

Margje Teeuwen als in de Hockeyster, RadioDJ, en TV-presentatrice? Ik neem aan dat je via die kanalen voldoende bronnen aan kan boren om een dergelijk verzoek ingewilligd te zien? Wat moet je nou op een techneutenforum???

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:36

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een foto van wat?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:32

Xof

en ik zoek daar dringend een foto voor, van publiek, liefst van een concert..( vind je t leuk je foto terug te zien, levensgroot op tv??)
En wat zijn we allemaal weer aardig :)

Edit: Reactie @ hieronder, moet je even in SIDN database kijken zie je dat contactpersoon ook gewoon Margje is.

[ Voor 15% gewijzigd door Xof op 29-10-2006 15:32 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 22:10

Zerora

Ik Henk 'm!

Dat shadowdesign.nl komt een beetje ongeloofwaardig over. Alhoewel dat http://www.shadowdesign.nl wel naar http://www.margjeteeuwen.nl redirect. Lijkt mij eigenlijk gewoon spam dit.

Maar misschien dat deze site je kan helpen: http://www.sxc.hu

succes

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 29-10-2006 15:31 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 22:54
dpi kan je aanpassen in photoshop... en volgens mij heeft tv helemaal geen hoge resolutie..
dus beetje knappe foto van 1600x1200 pixel @ 72 dpi ( bijvoorbeeld ) kan je in fotoshop zo omzetten naar 300 dpi ( of wat een tv nodig heeft ).. dan word wel de 1600x1200 kleiner maar misschien groot genoeg voor tv .. weet niet welke reso dat is? 480 ofzo?

in ieder geval lijkt een goede internet afbeelding van een stock site wel te kunnen..
of ik moet het mis hebben.. zolang de resolutie maar hoog is.

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 09:11

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:16:
beste mensen,
ik ben op zoek naar een foto, met een hoger dpi dan op internet te vinden.
het is voor een tv programma .
op deze site kwam ik er 1 tegen die een beetje in de richting kwam. wie kan mij helpen. er is haast bij,(moet t eigenlijk vandaag al hebben) uiteraard kan ik er nog niet teveel over zeggen. maar degene die mij verder kan helpen zou ik willen vragen een mailtje te sturen naar m.teeuwen@shadowdesign.nl met je tel. nr dan kan ik je meer vertellen.
groetjes margje _/-\o_
DPI heeft niets te maken met resolutie op schermen.
Dus je moet een hogere resolutie foto vragen.

Ik kan je een 50x50pixel foto opsturen met 80000dpi. Maar het blijft 50x50pixels. :)
Ga snel foto's maken op een event in je buurt. Als je al meer voor tv hebt gewerkt weet je hoe copyright werkt. Je zal niet snel iets vinden tenzij een goede ziel je de rechten geeft voor zijn foto.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• TXC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-12-2025

TXC

Als je zomaar een gevonden foto gebruikt moet je wel rekening houden met het portretrecht. Als voor de TV is en de foto levensgroot op TV komt is er vast ook wel een budget om zoiets fatsoenlijk te regelen ipv zomaar wat te zoeken bij random() tweakers :)

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-01 23:23

Rudedadude

Maybe we were born to run

Waarom wendt TS zich voor een dergelijk doel met commercieel belang (tv) niet tot een stockbureau? Ik neem aan dat deze bureau's voldoende van dergelijke foto's in de aanbieding hebben :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Dit is duidelijk niet de bedoeling van dit forum. Er zijn tal van fotografen die dergelijke foto's maken en die te benaderen zijn. Bijvoorbeeld:
www.fotograferen.net
www.milanvermeulen.com
En zo zijn er nog meer, zoek bijvoorbeeld eens naar de mensen die een reactie hebben geplaatst in een van de topics over concertfotografie, dance-fotografie of iets dergelijks ;)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.