[Trackmania Nations] PlayLinc werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:45

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Topicstarter
Ik heb zoals zovelen onder jullie die trackmania nations spelen , gisteren een update gekregen. Deze update bevatte PlayLinc , een systeem om een leuk tournement te kunnen houden.

Ik heb deze update dus gedaan , en omdat ik graag met die playlinc wilde spelen heb ik ervoor ook een aol accountje gemaakt (door playlinc op te starten en dan op register te drukken). Nadat dit gedaan was wilde ik inloggen , maar dit ging niet. Dan zag ik dat ik op de site van TMN ook even moest registreren voor playlinc etc , dus dit heb ik ook gedaan.

Maar nog steeds kan ik niet inloggen (mijn aol inlognaam is mijn emailadres , en het paswoord klopt want ik kan inloggen op de site zelf). Ik krijg steeds de error 'Your PlayLinc account could not be found'.

Ik heb PlayLinc al een keer handmatig gedownload en geinstalleerd , aol password verandert , ... Niets heeft mogen baten.

Op het Trackmania forum las ik wel dat er mensen waren met problemen met PlayLinc , maar dit waren geen inlogproblemen. Het ging dan om het crashen van playlinc etc.

Alvast bedankt :).

Strava

• CoolCow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Sorry dat ik deze weer ophaal,
maar ik het net playlinc geinstalleerd en heb hetzelfde probleem.

Heb je dr al een oplossing voor gevonden?