Toon posts:

fan en pasta van processor verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarmee maak ik nou het beste mijn processor schoon als ik de koelpasta moet verwijderen. Overigens heb ik de fan er ooit op kunnen plakken middels die pasta. Kan ik die fan er zo aftrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Schoonmaken kan je toch gewoon doen met een schoondoekje en wat alcohol (spiritus oid)? En dan kan je rustig die fan eraf halen (wel als de PC uit staat ;)).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goeie koelpasta plakt niet zoals plaksel, maar zorgt er wel voor dat het koelelement en de processor met elkaar in contact staan om de warmte van de processor naar het koelelement te transporteren. Het lijkt erop dat koelpasta een soort plaksel is, maar dat is het niet. Hoe je die koelpasta van de processor afhaalt kan je vinden via de search; [search=koelpaste verwijderen] en andere zoektermen.

Trouwens, ik raad je sterk aan om de forum-faq] te lezen, aangezien daarin staat dat het niet gewenst is dat iemand meerdere topics opent over dezelfde vraag, en ook niet dat dezelfde vraag gesteld wordt in andere fora. Je kan het beste blijven bij pasta verwijderen. Tweakers.net Moddereter Forum is bovendien niet bedoeld voor dit soort vragen, maar is bedoeld voor het bespreken van (power)moderaties op de frontpage en voor discussie met betrekking tot het moderatiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT DenTheMan.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Zoals Robin^^ al uitlegt is het verstandig om de FAQ eerst eens te lezen. Verder hebben we een prima search die met de sleutelwoorden pasta en verwijderen al met een hoop bruikbare resultaten komt.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.