Guide plus niet beschikbaar op Pioneer 540H

Pagina: 1
Acties:
  • 1.026 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194978

Topicstarter
Help, Ik ben nieuw op Tweakers, maar gezien de vele opbouwende reacties graag deelnemer.

Ik stoei nu al een paar weken met mijn nieuwe Pioneer DVR-540H. Heb ook al een reset naar fabrieksinstellingen uitgevoerd, maar de functie Guide plus blijft niet beschikbaar (zowel via de button op afstandsbediening als in het menu (uitgegrijsd). Kan iemand mij helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170000

Anoniem: 194978 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:31:
Help, Ik ben nieuw op Tweakers, maar gezien de vele opbouwende reacties graag deelnemer.

Ik stoei nu al een paar weken met mijn nieuwe Pioneer DVR-540H. Heb ook al een reset naar fabrieksinstellingen uitgevoerd, maar de functie Guide plus blijft niet beschikbaar (zowel via de button op afstandsbediening als in het menu (uitgegrijsd). Kan iemand mij helpen? _/-\o_
Je moet eerst nog even een Guide Plus Provider instellen: TMF/Eurosport
Dan zou je al een heel eind moeten komen.
Alleen moet je wel even in je handleiding kijken waar je dat kan instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194978

Topicstarter
Mr_Attitude,

Bedankt voor je suggestie, maar de provider kan ik in het Guide plus menu instellen, en daar kan ik nu juist niet komen omdat "deze functie is niet beschikbaar". Mocht je nog andere tips hebben, hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
de zender instellen doe je niet in dat menu. Je moet guide plus instellen en dan 24 uur op eursport (of tmf) laten staan en dan komt het vanzelf binnen zetten. Kun je wel in het guide+ setup menu komen? Heb je wel gescant naar alle zender zoals in de handleiding staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:16
postcode ingevuld? nacht op eurosport laten staan (tmf werkt niet meer)? rechtstreeks aan de coax, dus niet via een decoder voor digitale TV?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiphalon
  • Laatst online: 23-06 17:11
TMF stuurt idd geen guide+ meer mee, je zal eurosport moeten aanwijzen als bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool_zero
  • Laatst online: 25-10-2022
Als je rekam als kabelprovider hebt, dan heb je geen eurosport en kun nog gewoon tmf gebruiken voor guide+. Alle overige providers zullen het signaal met eurosport meezenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155398

En als je Tele2 Compleet hebt zonder Eurosport? Enig idee hoe je dan moet instellen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 16:29

JAM

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met Tele2 om te vragen welk kanaal zij gebruiken voor doorgifte van Guide Plus+ gegevens. Ik ben echter bang dat ze (door het ontbreken van Eurosport) het signaal niet doorsturen en je EPG daardoor onbruikbaar is.
Pagina: 1