[CPU cooling] Scythe Infinity?

Pagina: 1
Acties:

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-02 20:41
Ik wil graag een een bijna volledig nieuw systeem gaan samenstellen, en bij de reviewers komt de Scythe Infinity heel goed naar voren...

Maar.. ik weet dat deze groot is, en gaat deze wel goed passen op een Asus P5B Deluxe?
Want op deze Deluxe versie zitten redelijk grote heatpipes voor de north- en southbridgde, langs de socket van de cpu....

Is er iemand die ervaring met deze Infinity heeft, liefst ervaring met de P5B Deluxe...
(Of misschien moet ik een ander model van Scythe kiezen, maar ze zijn allemaal zo lomp |:( )

[ Voor 10% gewijzigd door Evano op 29-10-2006 13:21 ]

Verwijderd

ik heb er zelf geen ervaring mee..maar ik hoorde dat een tunig tower 120 ook past..
en ik zie dat de groote ong. gelijk is..dus ik denk dat het past..mar hou me er niet op vast..

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-02 20:41
Iemand?

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-01 21:19
Clique

10 Seconden werk op google :>

[ Voor 11% gewijzigd door Ubernerd op 29-10-2006 15:49 ]

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik denk dat het gaat passen. Na wat zitten zoeken voor mijn nieuwe pc, had ik gekozen voor een abit ab9 pro. Lijkt erop dat de inifity daar goed past. Dat asus bordje lijkt er wel goed op van koeling dus denk dat het daar ook zonder meer op zal passen.

Inifinty fin boven heatsink (abit ab9/pro).

EDIT: Ubernerd heeft het antwoord al gevonden: het past dus perfect :)

[ Voor 9% gewijzigd door _Silencer op 29-10-2006 15:51 ]